-
Pekar uppåt! Hon har precis skrivit i båda ts o trådenPluppas skrev 2007-05-15 11:48:51 följande:Ja,ja vi får väl se om det kommer fler inlägg..... Menar inte att hon INTE har ett liv utanför fl.... men jag själv tycker att det verkar konstigt att ens starta en sån här tråd, jag menar om hon misstänker att det ligger ett lik där.... vad tror hon folk ska säga? Kanske det uppenbara: ring polisen... Men hon verkar inte vilja göra det så....
-
det kanske är denhär killen som har varit försvunnen i ett par år! gå och grääääv nu!
-
Men lägg ner nu.
-
suck...
-
Man kan väl slå en signal till polisen och prata med dem iaf.
Sen får ju de själva avgöra om de ska ta en sväng dit ut med någon hund som får sniffa upp en bajspåse eller två... -
det är ett staket som man hade förr i tiden
-
Jag tror faktiskt att TS struntar i er nu...
-
tänkte direkt när jag läste i tidningen om det där fyndet, att det kunde finnas något samband med denna tråd.......................??? det står ju inte i tidningen hur eller vem som hittat liket.... det brukar det väl göra?
-
Det stog på aftonbladet att det var hackat i jorden runt om fyndplatsen... sa inte ts att hon försökte gräva för att kolla!!
-
vem säger att de legat där i ett år.. Mördaren/na kanske fryst ner det efter mordet o sen begravt de där de hittades i höst/vinter eller nåt innan snön kom, sen nu när värmen och solen kommit så börjar de lukta...
Bara jag som ha livlig fantasi:/!!!! -
Inget nytt, de skulle fortsätta sin jakt på lik
-
d var en bekant till oss dom hittade hemma här i Dalarna, begravningen är i dag.
-
kanske starta en efterlysning efter TS i en ny tråd ?
-
jobbar inom obduktion,varför ringer du inte polisen?
-
Jag är också extremt nyfiken... TS...var ääääär du???
-
Var det där stället i Norrköping i närheten av där hon bor?
På bilden ser man ju den där stenmuren hon talade om i början... -
hur har det gått?