• Anonym

Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?

Kan det inte vara någon "lustigkurre" som grävt ner slaktavfall och planterat handskar just i syfte att få någon att tro att det är ett lik som ligger nergrävt?Verkar snurrigt,jag misstror inte TS men ring polisen oavsett hur långt bort närmaste polisstation ligger.Det är väl inget att orda om att det är det bästa att göra i det här läget.

• Anonym

Man får faktiskt inte spekulera i en tråd...
    I alla fall inte skriva det.
    Så lägg ner trollteorierna innan ni får en varning och tråden stängs av!

Den är ju faktiskt ganska kul och spännande. Jag ör skitnyfiken och få veta vad det är för något.
    Hoppas självklart det är falskt alarm

• Anonym

Men herregud! Vaddå polisen skulle skratta..... RING POLISEN!!!! Om det är ett nergrävt lik och ni går runt och traskar ner marken så kanske ni förstör massor av spår....

RING POLISEN OCH SLUTA LEKA DETEKTIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym

Förlåt.. jag förstår att du känner dig lite påhoppad TS. Men du måste ringa till polisen om du misstänker att det ligger ett lik i skogen. Du beskriver även att det händer massa andra grejer vid detta ställe.. stöldgods etc. Så ssssnnnnäääääääääääällllllllllaaaaaaaaaa sluta nu tramsa och ring till polisen!!!

• Anonym

Men TÄNK om.

Som Precious Alva skriver: Det kan vara nåns släkting som ligger där.

• Anonym
    Pluppas skrev 2007-05-15 09:33:50 följande:
    Man börjar ju undra om det är på riktigt eller om hon bara ville skapa en konversation.... Tycker att TS borde vara här och svara annars....Eller?
    TS kanske har ett liv utanför FL
  • Anonym

Tyvärr finns det ju personer som skapar sådana här trådar för att man tycker det är spännande. Nu säger jag inte att denna är sådan. Men jag blir bara så irriterad på detta fjantande.

Det har blåst nu i vadå? 3 dagar??
    Det ligger bandage och latexhandskar?
    En liten råtta som ligger död ute i mark luktar inte så mycket.
    Inte ens en kanin.

Vem skulle det skada att man ringer polisen? Du behöver ju liksom inte ringa 112 och säga HJÄLP DET STINKER HÄR!!
    Fråga bara vad som kan orsaka sådan här dofter. Hur länge det har doftat.
    Sen kan du ju lägga till resten själv om du känner för det.
    "Någon" har varit och rotat runt i stenröset och lagt tillbaka mossan över igen. Sen ligger det lite latex handskar och bandage också.

Vill polisen kolla up det så gör dom det. Vill dom inte så kommer dom inte. Och ni kan fortsätta vandra runt och sniffa och tycka det är spännande

• Anonym

Anonym inlägg 284 - Hahahaaa!!! Nu tror jag ju inte att TS är påhittad, med många som skrivit här har gjort så att allting blivit jättedramatiserat. Jag tror att den som skrev trådstarten struntar i detta nu.

• Anonym

Anonym 20772659, ja här har det blåst i mer än tre dagar, det är väl inget konstigt i det. Ts har ju berättat varför hon inte vill ringa polisen. Det är hennes beslut och hennes åsikt, även om jag inte håller med om det..

• Anonym

Anledningen att det har blivit jättedramatiserat, är för att TS skrivit och riktat tankarna mot att det kan vara något brott som skett. Att det kan vara lik som luktar, någon som grävt bland stenarna, att det finns bandage och latexhandskar.

Givetvis reagerar människor med att polis skall kontaktas osv

Svar på tråden Hjälp!!Nån som vet hur ett lik luktar?