AHA-behandling på salong för att få bort acneärr
Någon som gått på salong och gjort AHA-behandlingar för att få bort gropar i ansiktet efter acne?
Funkar det?
Gör det ont?
Hur går det till?
Berätta ALLT!
Någon som gått på salong och gjort AHA-behandlingar för att få bort gropar i ansiktet efter acne?
Funkar det?
Gör det ont?
Hur går det till?
Berätta ALLT!
jasså?
ja ska göra en hudslipnming ja om inte mina går bort me kuren.!
Roacutan är en mycket stark medicin. Jag skulle aldrig i mitt liv stoppa i mig det. Googla och läs om folk som fått vaneföreställningar och mått riktigt pyton av biverkningarna. Kan tillägga att jag själv arbetar med olika hudproblem dagligen som hudterapeut.
jaja men mår man såpass dåligt av acnen som jag fick av graviditeten så måste man göra ett försök.. å så har inte jag upplevt medicinen så farlig..
Det finns bättre sätt att bli av med akne utan tabletter.
Inte om jag prova allt ...
inge man kan svara på om man inte har samma problem.
Det är mitt arbete att ta hand om olika hudproblem
Jo men går det att ta bort ärr för gott..har liksom bara små små ärr huden har liksom blitt slapp
Jag tycker att du ska gå till en salong så att dom får titta på din hud och göra en hudanalys, du kommer att få bra tips om vad du ska göra exakt för att bli av med dina bekymmer. Det finns ingenting som inte går att lösa.
mm men måste äta klar tkuren så efetr 2 mnader efter kuren ska ja gör abehandling
Jag undrar också om AHA. Jag har röda fläckar, inte gropar. Hjälper det mot det? och hjälper det mot stora porer? Jag har tidigare gjort microdermabrasion, hudslipning, som inte hjälpte alls.
Charlotte87: jag tycker absolut att du ska äta din roaccutan-kur. En hudterapeut och dens produkter kan aldrig mäta sig med en hudläkare och dens produkter. Om md inte fungerar för mig ska jag ta mig till en hudläkare. Jag har inte så allvarliga problem att jag skulle få roaccutan men det finns ju receptbelagda krämer också. Lycka till!