• Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

*Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas växande magar del 2*

Öppnar den nya tråden med en liten invigningsfika - Välkomna!

Vad är då detta för tråd? Vi är ett gäng Deluxpinglor som väntar barn till våren och sommaren och som följer varandra under graviditeten. Vissa har hängt med redan från "Planera barn" forumet och vissa pinglor har hoppat in i tråden under loppets gång! Här är alla välkomna! Gammal som ny.

Så välkommen att prata om allt som händer i och runt kroppen under graviditetens nio månader.

• Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
  • Malin med Tim

Hej å välkomna till den nya tråden!

Börjar med att bara lägga in mitt namn på listan så får alla som vill vara med själva skriva in sig om de vill tillhöra sommarlistan:

Mab79 Bf 17/7

Kram å hoppas att denna tråd blir bra och att alla andra pinlor i alla andra kommer förbi på fika lite då och då. Så lovar vi att svara på era eventuella frågor!

• Malin med Tim

LabLover:Välkommen så här på morgonen!

Vi kanske ska fylla i månader oxå det glömde jag

LabLover:Välkommen så här på morgonen!

Juni:
    LabLover: BF 20/6

Juli:
    Mab79: BF 17/7

Decemberflicka: (Från förra tråden) Kul å få se bebben igen! Måste känns bra! Blev lite nyfiken på lägenheten, fastnade det några bilder i digitalkameran som du hade med dig?

Börnen: (från förra tråden): Läskigt med sammandragningar! Har tyvärr ingen erfarenhet att dela med mig av. Vill dock passa på att gratta till eventuell lägenhetsförsäljning och blivande lägenheten.

Nu måste jag jobba lite, hej!

• A lie

lägger in mig med..

Juni:
    A lie: BF 11/6

Juli:

• decemberflicka

Hej på er!!

Mab79 - ja, jag tog massor av kort, men har inte med mig överföringskabeln till Gbg, så jag får fixa det ikväll. KLART ni kommer få se den!
    Idag ska vi skriva kontrakt!

Lägger till mig på listan också...

Juni:
    decemberflicka: BF 12/6

Juli:

• Jofimiel

Hallå hejsan! *smiter oxå in* Va myspys de låter med "sommarbarn!"... ser framför mig alla mysiga kalas man kan ha utomhus!

Vill oxå va me i listan!

Juni:
    Decemberflicka: BF 12/6
    Genetrix: BF 14/6

Juli:

• decemberflicka

Har totaaaalt missat att jag gått in i en ny vecka! I måndags gick jag ju in i vecka 23...

• Lyllo

God morgon!

Börnen: Grattis till försäljning av lägenheten. En av mina kollegor (det är babyboom på jobbet) hade smärtsamma sammandragningar (v. 28) och BM rekommenderade henne att vara hemma 4-5 dagar och sedan blev hon sjukskriven på halvtid. Min kollega trodde att hennes oro skulle viftas bort som 'orolig förstföderska' men BM sa att man alltid ska vara försiktig med sammandragningar som gör ont.

Maj:
    Lyllo BF 12/5

Juni:
    Decemberflicka: BF 12/6
    Genetrix: BF 14/6

Juli:

• Lyllo

Hur är er sömn? Min är upp och ner. I går sov jag 11 timmar utan att vakna och inatt var jag vaken mellan 3 och 5. Bara att gilla läget och ta fram en bok. Men då väcker jag mannen! I morse pratade vi om hur det kommer bli sen när vi har en bebis som vaknar hela nätterna...

Vi har en kompis som sov i en annan del av huset med hörselskydd, och en annan som när fjärde barnet kom, tältade i trädgården, och det är tyvärr helt sant. Inte så poppis...

• Malin med Tim

Hjälp! Vem vill tälta i trädgården? Låter verkligen inte kul att det ska behöva gå så långt! Själv vaknade jag klockan tre efter mardrömmar om FL och den nya tråden! Sen låg jag halvvaken fram till 5 och kunde inte riktigt släppa alla inläggen på FL hihi. Annars vaknar jag när jag hamnat på höger sida å benet domnat.

Själv är jag i vecka 18 nu lite efter er andra men så är det ju.

Hej

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas