• Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

*Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas växande magar del 2*

Öppnar den nya tråden med en liten invigningsfika - Välkomna!

Vad är då detta för tråd? Vi är ett gäng Deluxpinglor som väntar barn till våren och sommaren och som följer varandra under graviditeten. Vissa har hängt med redan från "Planera barn" forumet och vissa pinglor har hoppat in i tråden under loppets gång! Här är alla välkomna! Gammal som ny.

Så välkommen att prata om allt som händer i och runt kroppen under graviditetens nio månader.

• Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
  • decemberflicka

Rebeccaa...då har du snart gått halva tiden då...
    Hur har du mått?

• Majken

Hejsan på er tjejer!
    Helt otroligt vilken aktivitet det är härinne och vad många "nya" som hittar hit nu...

Längtar som bara den till i morgon, då vi äntligen ska gå på vår första kontroll hos BM sen inskrivningen. Jag är ju nu i v 24+1, så det är ju typ 14 v sedan inskrivningen. Det ska bli spännande att höra Mini-Myrans hjärtljud

Maj:
    Lyllo BF 12/5
    Majken BF 31/5

Juni:
    VildaMaria BF 4/6
    A lie BF 11/6
    Börnen BF 12/6
    Decemberflicka BF 12/6
    Damon BF 12/6
    Genetrix BF 14/6
    MissIsola BF 14/6
    LabLover BF 20/6
    Santis BF 20/6
    Kardemumman BF 21/6
    ElinN BF 24/6
    Mayra BF 25/6

Juli:
    Rebeccaa BF 5/7
    Mallemalou BF 7/7
    Mab79 BF 17/7

• VildaMaria

Majken, för mig är det prexis tvärtom eller vad man ska säga.

Jag har testat detta vid flera tillfällen eftersom man kan addera fler svar varefter man vet...först var det 75% för flicka, sen runt 65, också nu idag 53%. Och på UL för några veckor sen sa de att det såg ut att vara en pojke. Jag trodde själv från början att det var en flicka. Har jag en liten könsbytare i min mage

1:a mars ska jag på Köns-UL för nu tänkte jag att jag ska ta reda på det om möjligt!

• A lie

Fick 65% chans på pojke, fast gjorde ett liknande engelskt(amerikanskt?) test förra veckan med flera av frågorna lika, då blev det 54% tjej...

• decemberflicka

63% chans på pojke...

• Malin med Tim

Rebeccaa: Jippi en till juli bebbe! Jag har varit själv att vänta julibebbe i denna tråd sedan november när jag testade plus! Välkommen till tråden!
    Har du varit på UL ännu? Ska springa in på din sida å hälsa på!

Kram

• Mamma Mu med Sparven Max

Hej hej!

Härlig aktivitet idag!

E det bara jag ska ska föda på Danderyd? Man har ju både hört bra och dåligt om DS men de vet nog vad de gör hoppas jag. De har platsgaranti där.. Har fler sjukhus det? *ovetandes*

Varit och köpt nu BH idag.. De växer!! Fått gått upp från 75C till 80 D och den vart lite liten i kupan.. Men de hade inte större. Tycker så stora e det inte. Hur gör de som har STORA bröst??????

• decemberflicka

Sitter och stormyser med en kopp the och surfar runt på www.inreda.com

Har ni inte varit där inne, ta er en titt! Hur mysig som helst! Roliga saker till hemmet...

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas