• Malin med Tim

**Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas

*Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas växande magar del 2*

Öppnar den nya tråden med en liten invigningsfika - Välkomna!

Vad är då detta för tråd? Vi är ett gäng Deluxpinglor som väntar barn till våren och sommaren och som följer varandra under graviditeten. Vissa har hängt med redan från "Planera barn" forumet och vissa pinglor har hoppat in i tråden under loppets gång! Här är alla välkomna! Gammal som ny.

Så välkommen att prata om allt som händer i och runt kroppen under graviditetens nio månader.

• Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas
  • VildaMaria

Hihi! Vi åker nästan vägen varje dag till jobbet, så vi behöver bara öva på sista biten

• A lie

Åhh vad skönt det känns att inte bo i stockholmsområdet nu. Här är det mälarsjukhuset som gäller, och tror inte det lär bli problem med plats, då de brukar ta emot stockholmsmammor vid fullbelastning i Stockholm... Ser sjukhuset från fönstret, tar 7 min att gå dit i normala fall (mätte på väg till UL) och maken ska nog förhoppningsvis hitta dit med bil också Fast är ju lite orolig att bebben ska vilja ut under syrrans bröllop - hon har dock lugnat mig - är visst bara en å mellan torget de ska gifta sig på och sjukhuset/BB i Örebro. och över ån går det båtar för barn som jag säkert kan få åka med på - Hmm tack

• Rebeccaa

Hittade inte det här inlägget förrän nu, men hoppas det går bra ändå

Maj:
    Lyllo BF 12/5
    Majken BF 31/5

Juni:
    VildaMaria BF 4/6
    A lie BF 11/6
    Börnen BF 12/6
    Decemberflicka BF 12/6
    Damon BF 12/6
    Genetrix BF 14/6
    MissIsola BF 14/6
    LabLover BF 20/6
    Santis 20/6
    Kardemumman BF 21/6
    ElinN BF 24/6
    Mayra BF 25/6

Juli:
    Rebeccaa BF 5/7
    Mallemalou BF 7/7
    Mab79 BF 17/7

• decemberflicka

A lie...*skrattar* Jag vill så gärna se den dagen du åker båt över ån med värkar!!! Du kommer väl skaffa egna åror för säkerhets skull, eller hur??

• A lie

decemberflicka: vert inte om någon sagt det, eller om jag bara fått för mig det - är på en medeltidsmarknad - att det är en båt som de drar fram över ån med rep och har störar och stöter på... Kanske kan dragkamp vara bra för värkarbetet , nej hoppas slippa det...

• N i n n i e

Jag behöver hjälp!

Tänkte ta bort min piercing i naveln innan naveln eventuellt vänder ut sig... det kan bli ganska fult om det töjs. Problemet är att jag inte får bort den!!! Jag använde tång och tog i allt jag hade, även min smbo försökte. Jag har tagit bort den en annan gång, så jag vet att det går att göra själv, men det var för 7 år sen. Är det någon som har nått tips? Det är en vanlig ring med kula...

• decemberflicka

ElinN...kan du inte gå till något piercing-ställe och få hjälp med det där? Låter så ont!

• Rebeccaa

Ska väl ta och presentera mig då..

Jag heter Rebecca, 21 år gammal (eller ung ). Bor tillsammans med min pojkvän, Daniel i Stockholm. Väntar vårat första barn som är beräknat till 5 Juli..

• decemberflicka

Välkommen Rebeccaa...
    Vilken vecka är du i nu? *nyfiken*

• Rebeccaa

v. 20, eller 19+3 för att va mer exakt..

Svar på tråden **Detta är en fortsättningstråd från Deluxpinglornas