• Anonym

Satt och runkade i bilen...

Usch jag blev så äcklad idag när jag var och handlade. När jag parkerat min bil så ser jag att killen i bilen bredvid siter å runkar. Mitt på parkeringen bland en massa folk jag blev helt ställd och gick in i affären. När jag kom ut igen var hans bil borta. varför sitter man så där och håller på? Min dotter såg ju  hon också. Usch va äcklad jag blev ... Var bara tvungen att skriva av mig då jag blev bestört speciellt när dottern såg tur att vi skyndade oss därifrån.

• Svar på tråden Satt och runkade i bilen...
  • Mamma till Philip Nova Elliot

Isch jag tycker de e äckligt när man blir påtvingad att se sånt man inte vill. Dessutom om man har sitt barn med sig.....Äckel!!

Philip född 021128 och Nova med BF 070806
  • Älskar mina  underbara döttrar

Vilket äckel!

• Anonym

Du måste ju stått upp med dottern i famnen för att verkligen vara säker på att han runkade.
    Han kanske masserade sitt avdomnade ben eller nått.
    Så stå inte där och kika in i bilar....vad blir du då...."fönstertittare".... Hi hi

• Anonym

Men snälla anonym... Min dotter sitter i framsätet jag parkerade bredvid honom såg vad han sysslade med när jag öppnade hennes dörr för att inte slå i hans. Jag är ju för i helvete inte blind heller. Inte tror du att jag står och stirrar in i bilar. Mi dotter såg när jag bar ut henne fast jag försökte göra allt så hon inte skulle se. Jag vet vad jag såg och är äcklad över det...

• Anonym (hmm)

"Inte tror du att jag står och stirrar in i bilar" men kollar i skrevet tydligen....varför bära en 4åring? min går dock själv..å når inte in å kolla folk i skrevet i bilar..om han inte lutar sig mot dörren å värkligen kikar in.

• Anonym

jaja jag säger då det. Jag bar ut min dotter fårn bilen för det var trångt. Herregud! Vad har du för problem då. Jag mådde verkligen dåligt utav den upplevelsen. Du har ju tydligen inte varit med om detta själv så jag tycker inte ens du behöver vara i den här tråden. Sen om din fyra åring går själv eller inte det struntar jag totalt i.

Jag skrev den här tråden ör att jag tycker det var obehagligt. Inte för att bli påhoppad. Jag har inte gjort någonting fel.

• sweetiegirl 77

Ge er! TS förtjänar väl inte era onödiga inlägg som fönstertittare och dyl. Ja ni är duktiga vissa av er som aldrig skulle hamna i denna sits själva!

• Lolilla

Skit i de löjliga kommentarerna TS. Blottare är äckliga och det är dessutom olagligt. Anmäl. Ni andra som tänder på det kan ju låta bli.

• Auroratiger

Bara en tanke: Från lastbilar ser man in i vanliga bilar väldigt bra. I synnerhet i bilköer.

• Beckah82
    Joshua skrev 2007-05-20 22:44:54 följande:
    beckah82 ja jag tycker det är töntigt att bli så upprörd. Fan vad pinsam du är , så om din son hade sett en kille som runkat så hade du skurit av honom dicken? Kommer du att göra likadant på sin egen son när han börjar runka? Eller han kommer kanske aldrig att göra det, hans mamma verkar ju vara väldigt präktigHänderna på täcket.
    Töntigt att bli upprörd? Alltså jag led psykiskt av att se detta. Blev otroligt äcklad och kränkt.

Om du tycker det är töntigt säger det en hel del om dig. Min son, när han väljer att pilla på sig själv kommer förhoppningsvis inte göra det offentligt och visa allt sammans. Skulle han göra det och någon ser honom hoppas jag verkligen de anmäler honom. Om han skulle göra det medan han är barn kommer jag förklara för honom att sådant sköter man privat. det är inte okej att pracka på andra sin onani.

jag vet inte vad du lär dina barn men...
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
Svar på tråden Satt och runkade i bilen...