• Anonym

Satt och runkade i bilen...

Usch jag blev så äcklad idag när jag var och handlade. När jag parkerat min bil så ser jag att killen i bilen bredvid siter å runkar. Mitt på parkeringen bland en massa folk jag blev helt ställd och gick in i affären. När jag kom ut igen var hans bil borta. varför sitter man så där och håller på? Min dotter såg ju  hon också. Usch va äcklad jag blev ... Var bara tvungen att skriva av mig då jag blev bestört speciellt när dottern såg tur att vi skyndade oss därifrån.

• Svar på tråden Satt och runkade i bilen...
  • Anonym (Windowshop)

Är det alls offentligt när det sker ine i en bil ?

Om vi tänker oss att en äldre dam hetsar upp sig av den snuskiga synen av en mamma som sitter och ammar sitt barn i en bil...
    Skulle ni ropa på polis då med ?

• Sqti

han kunde väl gömt det hela lite bättre eller kliade han sig månne bara?? om han nu verkligen satt där och runkade så är det enligt mig rätt så onormalt. sitta mitt bland folk så de kan se en och runka, där det finns barn också, dessutom. har för mig att man ser rätt hårt på sånt, runkande killar bland barn, eller?

• Mirris

Jag sitter här o kollar på Jay Leno. Och idag var det "Headlines"

En "artikel" som han läste handlade om en kvinna som ringde polisen för det satt en man o runkade i en bil.
    När polisen kom till platsen visade det sig att mannen satt och fumlade med/och åt nötter ur en bunke som han hade ställt mellan benen!

Ja så kan det oxå vara.. allt är inte som det ser ut.

Nu såg säkert TS hela snoppen och det är ju inte helt angenämt när man ställer sig på en parkering.

Hoppas du slipper se nåt sånt igen.

• Lejonmamman

Det är pervon som runkar offentligt!

Har själv råkat ut för det 2 gånger och det skakade om mig, blev äcklad, lite rädd och kommer aldrig glömma det...

första gången som kanske 13 åring på tunnelbanan, en fet man satte sig mittemot och börja talla genom byxorna. jag var så ung och blyg att jag inte våga säga nåt men jag våga byta plats.
    Andra gången som vuxen, det satt en man i en bil med tänd lampa när det var mörkt ute så det syntes mycket tydligt när man gick förbi.

skulle det hända idag skulle jag nog ringa polisen!

• Anonym (Windowshop)

Ingen som vill svara på vad man gör om en kvinna sitter och har bröstet framme i en bil när hon (hu) ammar! ??

• Silverkatten06

Anonym (Windowshop) skrev 2007-05-22 02:06:46 följande:

Ingen som vill svara på vad man gör om en kvinna sitter och har bröstet framme i en bil när hon (hu) ammar! ??
    Vad har det med saken att göra? Att onanera är en sexuell handling och det är ju verkligen inte att amma. Hur kan du ens försöka att dra en koppling mellan de två sakerna?
  • tsunami

Windowshop, såvitt jag vet är det inte olagligt att amma sina barn offentligt? Alltså ligger problemet i det fallet hos den som blir störd av att se barnet ammas, och inte hos den som ammar!

Det finns en anledning till att vissa saker är olagliga och andra inte är det. Det är väl ganska självklart att det inte går att jämställa en sjuk persons behov av att tillfredsställa sig själv sexuellt genom att onanera offentligt, och en bebis behov av att äta mat??

• Anonym

Men att amma är väl en helt annan sak. Man skyddar sig mer visst det finns ju dom som är mindre "oförsiktiga". Men jag tycker nog inte man kan jämnföra en ammande mamma och en onanerande människa spelar ingen roll om det är en kvinna eller man.

• Beckah82
    Anonym (Windowshop) skrev 2007-05-22 02:06:46 följande:
    Eh? Vad sjutton har DET med saken att göra?

HAHAHA så roligt att ens jämföra!

Jag trivs inte med att grannen visar sin blekfeta buk när han är ute och klipper gräset, jag gillar inte att den fula damen på kaféet tuggar med öppen mun, Jag gillar inte när föräldrar inte torkar näsan på sina äckliga snoriga ungar på stan.

Dessa saker är äckliga i mina ögon. Men de är inte olagliga eller kränkande mot mig. Att någon tvingar på mig sin onani däremot är en heeelt annan femma!

Om du otrivs med ammande mammor får du väl titta bort, precis som jag gör när damen tuggar med munnen öppen. Men folk måste ju få äta! Både fula damer och diande spädbarn.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Anonym (:-()

Om man verkligen äcklas av att se ett barn ammas, bör man kanske se till att få hjälp??? För då verkar man ha en del problem som man behöver reda ut.

Svar på tråden Satt och runkade i bilen...