• Anonym

Satt och runkade i bilen...

Usch jag blev så äcklad idag när jag var och handlade. När jag parkerat min bil så ser jag att killen i bilen bredvid siter å runkar. Mitt på parkeringen bland en massa folk jag blev helt ställd och gick in i affären. När jag kom ut igen var hans bil borta. varför sitter man så där och håller på? Min dotter såg ju  hon också. Usch va äcklad jag blev ... Var bara tvungen att skriva av mig då jag blev bestört speciellt när dottern såg tur att vi skyndade oss därifrån.

• Svar på tråden Satt och runkade i bilen...
  • Joshua

Jag lär och kommer att fortsätta att lära min son att sex och kroppen är något naturligt. Men om han inte vill se något har han rätt att titta bort och han bestämmer själv över sin kropp och vem som ska få röra den. Och ja jag tycker att det är töntigt att bli så hysterisk, ingenting blir bättre för att man hetsar upp sig haha.

• Beckah82
    Joshua skrev 2007-05-21 00:14:43 följande:
    Jag lär och kommer att fortsätta att lära min son att sex och kroppen är något naturligt. Men om han inte vill se något har han rätt att titta bort och han bestämmer själv över sin kropp och vem som ska få röra den. Och ja jag tycker att det är töntigt att bli så hysterisk, ingenting blir bättre för att man hetsar upp sig haha.
    Jo. Det blev väldans mycket bättre.

Det blev rättegång och snuskjävelen fick betala sura pengar för sin snuskighet och det var en skön tröst för det lidande han utsatt mig för.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Lolilla

Joshua
    Klart att sex och kroppen är något naturligt, men du kommer väl knappast att lära din son att det är ok att runka offentligt?

• Punkan

Tycker inte att det verkar vara friskt att sitta o. runka offentligt ! Det är dess utom olagligt.Runka kan den som vill göra hemma,andra ska inte behöva se sådant. Sen får det vara hur naturligt som helst.Låt oss slippa snuskhummrar!!!!!

• Lolilla

Naturligt och naturligt. Det är det att skita också

• Beckah82
    Lolilla skrev 2007-05-21 00:56:47 följande:
    Naturligt och naturligt. Det är det att skita också
    Precis.

...och inte känns det väl så himla trevlig om man ser någon som öppet bajsar mitt inne i stan...inte är det lagligt heller. Precis som med runken.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Anonym (:-()

Jag blir så upprörd över de som säger att det inte är något att hetsa upp sig över, de där som onanerar och blottar sig offentligt! Riktigt upprörd!!! Har ni blivit utsatta för sådant själva, eller TROR ni att ni vet hur ni själva skulle reagera i en sådan situation? Det finns en anledning till att det är olagligt att hålla på med sådant offentligt. Det är minst sagt kränkande att utsättas för en snuskgubbe, ska ni veta. Där jag växte upp bodde en karl som var i övre medelåldern. Han gillade att stå ute på sin trappa och visa upp sig när skolbarnen gick hem från skolan, bla. Oftast var han iklädd gummistövlar...enbart! Det äcklet brukade dessutom se till att bada "au naturelle" på den badplats som många barn badade på om sommaren. Naturligtvis flydde barnen i mer eller mindre panik när han kom dit. Jag antar att ni tycker att även det är helt ok?

Det jag menar är, att det handlar om SJUKA människor när man vill visa upp sig på det här sättet. Det är ingen som kan veta var gränsen för varje enskild människa går, men när går de över gränsen i ert tycke, då? När de handgripligen antastar barn, eller? Ska man verkligen vänta tills ett barn har blivit antastat innan man reagerar isf?

• Lolilla

Inte offentligt överhuvudtaget. Även om det nu är NATURLIGT..
    (dödstrött på det ordet för tillfället)

• xxmeyaxx

Jag förstår verkligen inte vad det är som är så onödigt att anmäla en sådan sak?
    Det är blottning, sexuellt ofredande. Olaglig handling. Varför ska man inte anmäla det?

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
Svar på tråden Satt och runkade i bilen...