• Anonym

Satt och runkade i bilen...

Usch jag blev så äcklad idag när jag var och handlade. När jag parkerat min bil så ser jag att killen i bilen bredvid siter å runkar. Mitt på parkeringen bland en massa folk jag blev helt ställd och gick in i affären. När jag kom ut igen var hans bil borta. varför sitter man så där och håller på? Min dotter såg ju  hon också. Usch va äcklad jag blev ... Var bara tvungen att skriva av mig då jag blev bestört speciellt när dottern såg tur att vi skyndade oss därifrån.

• Svar på tråden Satt och runkade i bilen...
  • Anonym (:-()

Var går gränsen för den där karln i bilen? Idag nöjer han sig med att "bara" runka i en bil på en parkering under dagtid=mycket stor risk att bli upptäckt. När han inte får en kick av det längre, kanske han behöver ha folk närmare inpå sig, dvs regelrätt blottning. Nästa steg att antasta handgripligen osv, osv. Det här är just den typen av förargelseveäckande beteende som brukar accelerera! Klart att man bör anmäla sådant! Man har INTE rätt att göra så som han gjorde!

• Anonym

Usch vad vidrigt! satt själv på en buss en gång, md en snuskis snett bakom, som satt och runkade! Tyvärr var jag ung och rädd, vågade inte gå fram till chauffören och säga till. Idag hade jag nog ställt mig upp och frågat högt vad f***n han pysslade med!!

• Anonym

många som har upplevt detta, har varken sett eller hört någon någonsin.

• Kleopatra II

Jag tycker man ska anmäla. Jösses folk kan väl vänta tills de kommer hem, gå in på en toalett eller åtminstone gömma sig. Jag anses inte vara någon moraltant, men att påtvinga andra sin onani (och då främst barn), tycker inte jag är helt ok. Blottare eller inte spelar ingen roll. Finns risken att barn kan se, så tycker jag allt att man får hålla sig. Hur svårt kan det vara?
    Jag har själv sett en och en annan som runkat i buskar, bakom bilar m.m. och tycker att det är respektlöst mot oss som faktiskt inte har lust att titta på.

• Silverkatten06
    Nacka skrev 2007-05-18 13:54:52 följande:
    nej, jag har aldrig märkt någon som tittar. man måste nog stå väldigt nära om någon ska se. fast när man är nära skulle man nog inte märka om någon stod och tittade på.
    Men är det verkligen så himla smart ur trafiksäkerhetssynpunkt? Om du inte skulle märka om någon stod och tittade på, bör du verkligen köra då? Tänk om du kör på nån för att du är ouppmärksam?
  • Odessa

Skulle jag känna mig "skraj" skulle jag skriva upp registreringsnumret och ringa polisen. Annars skulle jag snabbt knäppa ett kort med mobilen och skrika "det här sätter jag ut på internet".

• Beckah82

Exakt!

Precis i orgasmögonblicket tex...jag vet att jag hade ju inte klarat av att köra bil då...meeeen andra kanske får klena orgasmer, vad vet jag.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Nacka

nu pratar jag om bilköer i stockholm och då står man helt stilla t ex i en tunnel eller på en bro. Det är inte folk som går förbi.

• jajjaB

anmäl-
    det ÄR sexuellt ofredande, eftersom du såg händelsen och mådde dåligt av det. det var ju även barn i närheten...

Svar på tråden Satt och runkade i bilen...