Sniglar skötbord
vet inte om detta är rätt kategori men vill gärna se bilder å få lite tips och ideér från er som har Sniglar skötbord från ikea. De ser ju rätt tråkigt ut som det är men som sagt alla tips och ideér till förbättring mottages
vet inte om detta är rätt kategori men vill gärna se bilder å få lite tips och ideér från er som har Sniglar skötbord från ikea. De ser ju rätt tråkigt ut som det är men som sagt alla tips och ideér till förbättring mottages
Jag målade den i en ljusgrön färg och målade snirkliga mönster i guld på framtill, blev personligt och är rätt nöjd =)
vackertväder, har du ingen bild så man får se? *nyfiken*
Fundera också på om man skulle måla i nån fin färg.. gör ju lite skillnad iaf
Visst! Hur gör jag för att lägga upp en bild?
först går du in på inställningar och gör ditt galleri synligt, sedan är det bara klicka på ditt galleri och "bläddra" för att ladda upp en bild!
Tack för förklaringen, har lagt upp bilden nu (hoppas at det funkade!).
VackerVäder: Nej, tyvärr Du har en sorts bild i ditt album men det står bara att filen är skadad, ingen synlig bild. Försök jättegärna igen, vore kul att se. (Men oroa dig inte, jag kommer inte sno din idé för jag tycker skötbordet är rätt fint som det är - fast så har jag bara sett det på bild ännu förstås)
jag är inte direkt ute efter att "sno" ideér, snarare så att man kan få lite inspiration till att komma på något eget fint
Så, nu har jag provat igen. Lade upp 2 bilder (väldigt lika) - blev lite konstig färgton men föreställ er en ljus lindblomsgrön färg
vackertväder, såg fint ut!
någon mer? *puffar lite *