Sniglar skötbord
vet inte om detta är rätt kategori men vill gärna se bilder å få lite tips och ideér från er som har Sniglar skötbord från ikea. De ser ju rätt tråkigt ut som det är men som sagt alla tips och ideér till förbättring mottages
vet inte om detta är rätt kategori men vill gärna se bilder å få lite tips och ideér från er som har Sniglar skötbord från ikea. De ser ju rätt tråkigt ut som det är men som sagt alla tips och ideér till förbättring mottages
Tack =)
Ett tips om du vill ha fler uppslag är att titta i affären, tex Panduro, och kolla vad de har i form av stämplar och schabloner. Då kan du både ideér oavsett om du vill måla på frihand eller inte.
VackertVäder: Vad fint!
vackertväder, tack för de tipset! är urdålig på att måla frihand ¨så de ska jag absolut kika närmre på
Mitthjärta, hehe.. ingen fara
Är själv inne på att köpa Sniglarskötbordet, det var därför jag spanade in denna tråd. Tror att min "personligfiering" av skötbordet kommer vara i tygdelen eller inte alls. Kommer nog bli fint med träfärgen i vårt (fula) ljusblå-vita badrum. Men eftersom jag gillar att pyssla och måla så är det kul att se vad man KAn göra.
Mitt hjärta är hemma, tack =)
Sup3erstar: Decoupage kan man ju använda sig av även på möbler. Kanske kan vara något? Man kan väl använda i princip vad som helst som finns på papper till det även om det finns speciella decoupagepapper t.o.m. Många använder motiv från servetter, tidningsklipp går också bra.
Vad har du för smak och stil hemma? Det gäller ju att man kommer på något som passar bra in.
Jag har spänt upp tyg i varje "del" med gardinvajer så att man kan lyfta tyget och ta fram blöjor och dyl. från hyllan under...!
Jätteskönt att kunna dölja allt som är bakom!
Har dessutom köpt krokar och satt på ena sidan för att hänga handdukar på osv...
Hej! Betsade trä delarna i lite mörkare, typ ek. Satte på jätte gulligt tyg med vajer runt hela skötbordet. Tyget matchar med gardinerna Jag blev jättenöjd
Lycka till!!
Har satt upp lister för att kunna sätta trådbackar. Sedan har jag sytt en extra tygdel till.
Bilder finns i mitt gelleri hur jag gjort.
Glömde skriva att jag sytt fast kardborreband i tygdelen och spikat fast de andra delarna i skötbordet så det är bara att dra loss när det ska tvättas.