• Sup3rstar

Sniglar skötbord

vet inte om detta är rätt kategori men vill gärna se bilder å få lite tips och ideér från er som har Sniglar skötbord från ikea. De ser ju rätt tråkigt ut som det är men som sagt alla tips och ideér till förbättring mottages

• Svar på tråden Sniglar skötbord
  • ia25

Sup3rstar: Fixar in en bild i mitt galleri

På hyllan under skötbordet har vi ett lager av blöjor, skötlappar och rena handdukar. På tvättmaskinen till höger om skötbordet har vi ELFA-backar med Majas ALLA kläder, supersmidigt att ha allt så nära.

ia

• Sup3rstar

ia, va mysigt de såg ut me den där höga kanten, kan barnet ligga å pilla å titta på liksom
    Idag bär de av till ikea för att inhandla ett sniglar! Får sen se va man lyckas hitta på för skoj med de..

Vill gärna ha fler tips och BILDER

• ia25

Sup3rstar: Bilderna är lätta att byta ut till nallar eller andra saker att pilla på.
    Vi är jättenöjda med vårt Sniglar och det är inte det minsta rangligt eller vingligt.
    Visa sen hur ditt skötbord blev

• Sup3rstar

japp, får göra det! men just nu ligger det i en kartong under sängen. Får vila där tills det börjar närma sig

• tilda81

Nu kan ni gå in och kika på våran blogg d'r har jag lagt in bilder på skötbordet som jag har gjort iordning. Ska bara sätta upp korgarna sen är den klar :) blev super nöjd. Men nu får gärna bebisen ta och komma,sängen är färdig och mån får vi hämta vagnen JIPPI!

ha en skön sommar...

• tilda81

Förresten lästa att någon inte skulle kunna tänka sig att köpa detta skötbort pga kanten ner till jag vände skötbädden så nu har bebisen en skön och tjock kant att sparka på när den blir så pass stor! så lägger jag nå mjukt uppe vid huvudet!

Hur enkelt som helst lätt som en plätt!

• Sup3rstar

tilda81, ser verkligen mysigt ut! hur har du satt fast tyget ?

• tilda81

Hej! satt fast tyget med en vajer,lite längre tyg så det blir lite rynkigt. Vajern är vit sen var det iallfall i den påsen fästen med (hålens)! den ena är det ett runt huvud på som di skruvar fast i benet på skötbordet den andra är som en kork den skruvar du fast i vajern. men tänk på att inte klippa för lång bit av vajern för då blir den så lös lite kortare och dra lite extra istället.

Lycka till...

• Glittrax

tipsar om att det finns antonius plastbackar också på ikea som man kan sätta under skötbordet SNIGLAR.. exakt samma mått som trådbackarna.. var bara en mm mer eller mindre åt nåt håll! funderar vad som blir bäst? vill börja fixa nu!!

• Micaela

Hej jag var och köpte lite grejer till barnkammaren och därav bla ett sniglar skötbord tycker inte att dom är så jättetråkiga faktiskt hade tänkt att köpa ett mycket dyrare men varför? man ska ju bara byta bajs och kiss där tycker det är roligare att lägga dom där extra pengarna på lite små dekorationer till barnkammaren istället. kolla gärna bildgalleri finns bilder på hur barnkammaren blev nu när det är klart.

Svar på tråden Sniglar skötbord