• Anonym (granne)

vad är detta??

har hittat något konstigt på vinden som vi har gemensamt med vår granne! (bor i lägenhet). jag hittade 2 petflaskor med nån genomskinlig vätska? aluminiumfolie som var lite bränt! men vad e detta för något? är det något alls? någon som vet??
    jag har kommit upp på vinden vid ett tilfälle för någon vecka sedan och då luktade det som ciggarettrök! såg då grannpojken på vinden! men trodde att han smygrökte för sina föräldrar.nu har jag hittat detta! vad sjutton kan det vara?

• Svar på tråden vad är detta??
  • Anonym

Är förmodligen någon slags droger. Varför annars bränna folie? Om du tror att det är pojkens kanske du ska ta kontakt med hans föräldrar? Har du bra kontakt med dom? Om det var min son hade jag efinitivt velat veta det så snart som möjligt.

• Anonym (granne)

aluminiumfoliet satt som kork på flaskan!

• Anonym (granne)

jag har knappt träffat grannen! ringde polisen! dom kommer imorgon. vet ju inte om det är pojken ! skulle väl tagit honom på bar gärning för att kunna prata med hans föräldrar..
    Det är dumt att komma med anklagelser utan bevis!

• Anonym

Jag hade nog tatt flaskan i handen och gått in till grannen och sagt: "Ursäkta men jag hittade denna i vårt förråd och undrar vad och vems det är" de uppskattar nog det mer än att du ringde polisen!

• Anonym (granne)

men jag vet ju som sagt inte om det är deras! har ju inte sett set med egna ögon! alla tecken tyder ju på det men jag kan ju inte vara 100% säker och det känns inte bra att anklaga grannen för något om det inte är sant! flyttade hit för några månader sen och dessa saker kan ju ha stått länge!
    nej polisen får ta hand om detta! har redan ringt dom.
    jag anklagar inte någon utan berättar bara för polisen om vad jag observerat!

• 68an

Låter skumt och jag hade gått över till grannen då ni delar förråd med dom, är det inte erat kan det vara deras och att dom får upp ögonen om nåt av deras barn sysslar med nåt farligt!

Men nu kommer ju polisen så dom lä rnog kontakta familjen och försöka reda upp detta. Det viktigaste är ju att det kommer fram OM något av deras barn drogar

• Anonym (granne)
    68an skrev 2007-06-03 23:02:13 följande:
    Låter skumt och jag hade gått över till grannen då ni delar förråd med dom, är det inte erat kan det vara deras och att dom får upp ögonen om nåt av deras barn sysslar med nåt farligt!Men nu kommer ju polisen så dom lä rnog kontakta familjen och försöka reda upp detta. Det viktigaste är ju att det kommer fram OM något av deras barn drogar
    precis! han är ju så ung! tror inte ens han börjat gymnasiet!
  • 68an

Usch! Ja jag hoppas att det inte är deras barn som har såna problem men om så är fallet så kommer det förhoppningsvis fram nu så han får hjälp.

Bra att du agera! *dagens ros*

Svar på tråden vad är detta??