*Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in
universalwoman, du har rätt det kommer bli som ett dagis utan lärare, läraren är enligt min tro Gud, och utan honom i hjärtat kommer det bli kloningar av människor, alkohol och narkotika kommer sakta men säkert förstöra våra arvanlag, barn uppfostras till att själva finna sin väg utan Guds vägledning, barnen uppmuntras till att bejaka sina sexuella lustar från 12 års ålder, pojkar uppmuntras till att inte bara ha samlag med flickor utan även prova hur det är med pojkar för hur skall de annars kunna veta säkert vilket kön de föredrar?
flickor uppmuntras till att ta på varandra och utforska varandras sexuella lustar...
Ja listan kan göras lång.
Jag önskar av hela mitt hjärta att alla människor kunde finna lyckan i att söka sin skapares vägledning.
Vi ska ju inte heller gömma alla de syskon som älskar varandra och har tillsammans ett underbart liv, både med kärleken och det sexuella.
Detta har Gud förbjudit men om Guds regler skall sluta gälla så måste ni väl hålla med om att även syskonen skall få adoptera och gifta sig.
Ni måste väl även hålla med om att pappan som ger sin 14 åriga dotter orgasm på hennes begäran också måste tillåtas i vårt samhälle, för visst kan även detta förhållande vara ömsesidigt.
Jag skriver inte detta för att såra någon, men jag vill uppriktigt ha svar på varför det skall finnas några regler alls om Guds regler skall ogillas.