• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Pollyman

regnställ till barn kostar från 99-199 kr...köpte en jättefin till somen stl 110 svart och gul med reflexer där det stod SWEDEN på ryggen mycket tuff...

när ni köper fodrade regnställ kan jag rekommendera de som har hängslebyxor.. de som bara är midjebyxor är lite korta i rygg och midja märkte jag förra året och fick åka och byta men jag bor ju inte så längt ifrån...

• Emma Henrik

Vinkar tillbaka =)

Yosa skrev 2007-08-08 20:48:42 följande:
    Emma Henrik:Såg att ni var från Skövde *vinkar från Mariestad*
  • krinzon
    Emma Henrik - Dom hel pyjamasarna utan fot e dom bästa vi inhandlat hittills i natt plagg! Dom e supermjuka och jätte bra i storleken!! Och till ett kanon pris dessutom.
    Vad mycket fint du köpt! Skall ta mig en sväng dit nu nån gång i höst. Lillan fyller ju 1 år i oktober så lite presenter måste ju inhandlas där Skrattande
  • Pindus

fick hem mina glasögon...jättekul när de satt i samma glas på både höger o vänster... grrrrrr

• Börnen

Undrar också om duplo och typ bit/rassel leksaker för lite större bebisar. Typ sådana man kan sätta fast på vagnen med en klämma? Äsch...vad svårt att förklara...!

♥Emil 050611♥ och ♥Maja 061116♥
  • Mian

Någon som vet på vilken avd de har hörselskydd för barn? Min syster ska dit o handla imorgon.

• Emmizen80
    Mian skrev 2007-08-09 19:43:28 följande:
    Någon som vet på vilken avd de har hörselskydd för barn? Min syster ska dit o handla imorgon.
    Köpte sådan förra vecka och de var där nere, på fritid... 99:- kostade de
    Elsas stolta mamma!
  • firepuzz

hörselskydden har jagvför mig attvdet är där nere på den nya ytan

• miniliten
    Mian skrev 2007-08-09 19:43:28 följande:

den nya avd där nere, fritid- precis som månag andra säger innan.

du går långt in till vänster så har du allt sånt.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3