Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
De hade ju MODI förut. Men jag tror de har slutat med den.
Min svägerska köpte en sån där. Och den pajade ju bara nån månad efteråt.
Och vad jag förstår så hade de dåligt samarbete med MODI.
Genom Gekås lyckades hon få nya delar till vagnen. Men MODI svarade inte på nåt av deras nummer de hade.
Så jag tror det är lika bra att de inte har den längre. Verkar inte vara nån höjdarvagn.
Men maila Gekås kundtjänst & hör. De kanske får in nån annan eller så.
Inatt åker vi
äääntligen!!
Vi kommer att vara där när dom öppnar imorgon, hoppas där inte är allt för mycket folk. Har varit inne på hemsidan och kollat varje morgon denna vecka och det har sett lungt ut.
Har bara varit där en gång innan så det ska bli kul annars hatar jag att gå i klädersaffärer.
Vi åkte inte förrän vid 7 i måndags, var framme vid 11 .. ingen kö alls. var faktist allldeles lagom att komma vid den tiden. På efter.m var det otroligt lungt inne i butiken
Var där en måndag sist oxå, verkar vara en perfekt dag att åka på.
Är det nån dag man ska undvika?
Imorgon bitti 5.30 åker vi! Tillochmed maken ska med
Det blir nog dyrt för han kan shoppa grejer han med...
Nu ligger jag efter i tråden. Nyss hemkommen från Ullared ch 7500kr fattigare men MYCKET nöjd. Fråga gärna på ni! Jag gick där 2 hela dagar och har nog rätt så koll på vad som finns.
Pollyman:
Jo det finns vagnar av olika slag. vet dock inget pris.
Ja ha då får jag känna mig besegrad
7500kr tja visserligen mycket pengar fast jag kan ju tänka mig hur mycket bra ni fick jag handlade ju för 7000 kr å vi fick massor
Jag tyckte också jag såg vagnar där men jag tittade inge närmare.
ja 7500
*nöjd* men om jag tänker efter så var sambon inne en sväng till det sista. Då köpte han 2 pkt torrbollen, ölkorv, folköl, godis så lägg på 100kr till. Säg 7600 då.
Ja massor av barnkläder. Både till Elin och till lill* i magen. Babysitter 198kr,
skruvdragare black&decker 498kr,
nappflaskor,
massor av leksaker (=julklappar och kommande presenter),
sambon köpte en "laser-grej" som skickar en laserstråle så att man ser att något är rakt när man snickrar o sätter upp grejer 198kr,
presentpapper,
fotoalbum,
amningsBH styckpris 69kr,
stekpanna,
tvättlappar,
idomin,
zinksalva,
tops,
engångshyvlar,
läppsyl,
mamma-topp,
några vanliga dam-toppar (fast jag tycker inte damkläderna är särkilt bra/fina jämfört med herr som är mycket bättre),
sambon köpte många snygga t-shirts märke TREND för 45-49 kr.
etc etc etc.
nån som har nya bilder? Mamma ska dit och det är så svårt att säga vad hon ska köpa, lättare med bilder!
(pojkkläder 74-80 gärna och heminredning)