• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • snigelina

Vi var på Gekås i måndags och jag köpte lite vinterkläder till barnen! Ett set i finetex bestående av lila jacka och svarta byxor i strl 140 samt en jacka i finetex med "päls"kant runt luvan i samma storlek. Finetex är vind- och vattentätt, samt slitstarkt och smidigt.

Lilltjejen fick en extraoverall att hänga på dagis. Den har tejpade sömmar och är vind- och vattentät. Toppen!

• Börnen

Frågar igen:
    * byggare bob?
    * duplo?

♥Emil 050611♥ och ♥Maja 061116♥
  • eeee

Imorgon bär det av till ullared
    har änltligen lyckats övertala sambon

• Börnen

Morrar lite! Första resan jag bokade in mig på blev inställd. Hittade en annan som skulle gå samma dag, nu verkar den också bli inställd. Jag som sett fram emot det såå mycket!

Ingen från stockholmstrakten som vill åka, de letar efter personer som vill åka med för att se om resan blir av!??!

♥Emil 050611♥ och ♥Maja 061116♥
  • jenn79
    Börnen skrev 2007-08-11 00:05:31 följande:
    Morrar lite! Första resan jag bokade in mig på blev inställd. Hittade en annan som skulle gå samma dag, nu verkar den också bli inställd. Jag som sett fram emot det såå mycket! Ingen från stockholmstrakten som vill åka, de letar efter personer som vill åka med för att se om resan blir av!??!
    Jag och min mamma skull ev kunna vara intresserade Beror på när och allt sånt
  • 2007 Mamma
    jenn79 skrev 2007-08-11 00:09:03 följande:
    Jag och min mamma skull ev kunna vara intresserade Beror på när och allt sånt
    Har du hittat hit oxå!
  • Peak

ingen mer med bilder??
    Ni som är där nu i dagarna - fota snälla
    Ni kan få se bilder på vad jag fick i veckan när mamma och pappa kommer hem!

• Amanda
    Börnen skrev 2007-08-11 00:05:31 följande:
    Morrar lite! Första resan jag bokade in mig på blev inställd. Hittade en annan som skulle gå samma dag, nu verkar den också bli inställd. Jag som sett fram emot det såå mycket! Ingen från stockholmstrakten som vill åka, de letar efter personer som vill åka med för att se om resan blir av!??!
    Hmm vem var det nu som ville åka med oss i bilen men vår bil är tyvärr full...

Hon bodde i Sthlms-trakten och ville gärna ner till GeKå´s och vi skrev om det tidigare i tråden...
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3