• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • ängeln 25

Vi har använt gekås egna nappflaskor och dem har inte läckt men det är klart det finns säkert söndags exempel..

• Hallongrottan

Sådär, har ring camping och vi har bokad stuga fre-lör. Kanon! Nu gäller det bara att vila upp sig inför lördagen, då man kommer springa som en dåre. Och det kommer säkert vara massor med folk då det är löning.

Någon mer som ska dit på lördag?

• Lis Alm

Jag köpte en röd vinteroverall i storlek 90 och fick betala 159kr. Kanon!

Bowmore skrev 2007-08-20 22:37:12 följande:
    HelloÄr det någon som kan ge mig pris på vinter overaller?
  • amg

Vi har köpt den. Supersöt.
    Finns ett kort i mitt galleri på den. I mappen Alva 1år.

Toksöt skrev 2007-08-21 08:27:17 följande:
    funderar på att åka till Gekås för att köpa den rosa bobbycaren.. någon som varit där i dagarna och sett den och kanske vet vad den kostar? vi glömde bort den när vi var där sist
    ♥ Alva min Alva ♥
  • Coca cola light

Livisen

Jag har köpt påslakan på Gekås och de är för täcken som är 100*130 cm Jag köpte själv inget täcke där men deras täcke för spjälsäng är iallafall 100*130cm. Sen har de även täcken för vagga och vagn men jag har tyvärr inget mått på dessa.

• Felicia6
    EmmaKlemma skrev 2007-08-21 10:17:50 följande:
    Är det någon som använt nappflaskor av Gekås egna märke??? Har hört att de läcker, undrar om det är ngt mer som har den erfarenheten så man vet om man ska köpa dessa??
    vi köpte dom och dom läcker om du använder andra "ringar" till den.. Men om du använder ringarna som ska vara till så läcker dom inte.
  • Hallongrottan

Så det är verkligen jättebilligt där nere?

• glitterkorn
    Hallongrottan skrev 2007-08-21 10:20:13 följande:
    Sådär, har ring camping och vi har bokad stuga fre-lör. Kanon! Nu gäller det bara att vila upp sig inför lördagen, då man kommer springa som en dåre. Och det kommer säkert vara massor med folk då det är löning. Någon mer som ska dit på lördag?
    Jag ska dit på lördag ska bli så roligt =)=)=)=) Längtar massor!! Tycker tiden går så LÅNGSAMT!
  • ängeln 25

EmmaKlemma skrev 2007-08-21 10:17:50 följande:
    Är det någon som använt nappflaskor av Gekås egna märke??? Har hört att de läcker, undrar om det är ngt mer som har den erfarenheten så man vet om man ska köpa dessa??

vi köpte dom och dom läcker om du använder andra "ringar" till den.. Men om du använder ringarna som ska vara till så läcker dom inte.

Jag har använt andra ringar till och det har inte läckt...

• Felicia6
    ängeln 25 skrev 2007-08-21 11:57:25 följande:
    EmmaKlemma skrev 2007-08-21 10:17:50 följande: Är det någon som använt nappflaskor av Gekås egna märke??? Har hört att de läcker, undrar om det är ngt mer som har den erfarenheten så man vet om man ska köpa dessa??vi köpte dom och dom läcker om du använder andra "ringar" till den.. Men om du använder ringarna som ska vara till så läcker dom inte. Jag har använt andra ringar till och det har inte läckt...
    kanske olika då för alla

Det är om jag använder bambinos ringar tex till dom som det läcker, inte om jag blandar ringarna med samma flaskor
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3