• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • glitterkorn
    Coca cola light skrev 2007-08-20 16:10:23 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på en del av mina inköp. Jag orkade inte sätta ut priser på allt men det är bara att fråga om ni undrar.
    Va mycket fint du köpt! Glad Nu längtar ännu mer tills på lördag! =)=)=)=)
  • Vindruvan

Vi var på gekås onsdag till torsdag och hade bokat stuga och det fick vi bekräftelse på ganska så omg via mail.

Vi bodde i en 6 bäddars timmerstuga och det kostade 645 kr/natt.

• Bowmore

Hello

Är det någon som kan ge mig pris på vinter overaller?

• amg

Tack tack tack.
    Smart när det är hängslen också ju.

maggan75 skrev 2007-08-20 17:43:44 följande:
      Här kommer de fodrade regnställen  
    ♥ Alva min Alva ♥
  • Hallongrottan

Idag ska jag ringa till campingen och kolla så att jag verkligen har bokat en stuga. Det har fortfarande inte kommit mejl på bekräftelse på stugan jag bokade. Börjar bli lite nervös eftersom kommer man dit och ska checka in så kanske det har blitt något fel så står man där utan stuga Hur kul är det att sova i bilen då

• livisen

frågar igen: nån som har köpt täcke och kudde till spjälsäng på Gekås och vet vilka mått det är på dem? Ska köpa det när jag ska ditåt men tänkte ta och sy lite påslakan o sånt först här hemma innan jag köpt täcke....

• Toksöt

funderar på att åka till Gekås för att köpa den rosa bobbycaren.. någon som varit där i dagarna och sett den och kanske vet vad den kostar? vi glömde bort den när vi var där sist Generad

• EmmaKlemma

Är det någon som använt nappflaskor av Gekås egna märke??? Har hört att de läcker, undrar om det är ngt mer som har den erfarenheten så man vet om man ska köpa dessa??

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3