• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Cornet
    amg skrev 2007-08-20 15:42:28 följande:
    Nä du, ser inga bilder på regnkläderna, bara på lite annat smått o gott.
    Sista bilden under shopping är ju regnkläder:
    "Fodrade regnställ till båda barnen"
  • glitterkorn

Åh vad jag LÄNGTAR tills på lördag!! Ska bli så SKOJIGT =)

• Coca cola light

Nu har jag lagt in bilder på en del av mina inköp. Jag orkade inte sätta ut priser på allt men det är bara att fråga om ni undrar.

• maggan75

Det som var så bra med dem var att det var hängsle byxor, vilket jag upptäckte när jag kom hem Räcka ut tungan   Har bara haft med midje byxor förut

• Wildis81

Hej! ska till gekås den 7 september, vet någon om dom fått in julsaker då?? eller dom kanske redan har det??

• Studerande84
    Coca cola light skrev 2007-08-20 16:10:23 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på en del av mina inköp. Jag orkade inte sätta ut priser på allt men det är bara att fråga om ni undrar.
    Vad mycket fina saker du köpt :)

Vet du om det fanns mycket tjejkläder i strlk 74-80?
  • Wildis81

Ingen som vet om julsaker finns nu??

• Antonsmamma

Har inte varit på denna tråd tidigare men var på Ullared idag , så jag kan meddela Wildis81 att inga julsaker ännu var framme vad jag kunde se. Lite papper och snören bara.... sorry!

• Wildis81

Tack för svaret!! det va ju synd dock eftersom det inte blir nån mer resa innan jul.. men men...

Antonsmamma skrev 2007-08-20 19:43:36 följande:
    Har inte varit på denna tråd tidigare men var på Ullared idag , så jag kan meddela Wildis81 att inga julsaker ännu var framme vad jag kunde se. Lite papper och snören bara.... sorry!
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3