Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Vid löning kan det kanske vara mycket folk.
Själv är jag där lite då & då. Eftersom jag bor 3 mil ifrån.
Det kan vara jättemycket folk en annan dag med, då det kommer busslaster från hela landet.
Men undviker man löningen.....så brukar det funka vilken dag som helst.
Nessi:
Lillfian har vi redan fixat så att mormor tar henne den dagen vi åker.
Så det är klart.
Skulle aldrig vilja ha med henne in på ullared för hon är mer vild än tam just nu och vägrar vara still i mer än 2 min.
Ja ja det får bära eller brista vi ska f*n dit
Vad bra att skruttan ska vara hos mormor.. Det brukar gå bra att åka en lördag men var beredda på att det är mer folk då o trängseln inne kan vara lite påfrestande... Men vässa armbågarna o klistra på det fejkade leendet... för då kan man komma långt. Jag ska själv åka nångång i november, men jag tar en bussresa ner o en vanli vardag för jag hr ju den möjligheten.
Kikade in men hittade ingen bild, eller missade jag den totalt?
Neesii
Får göra det.
Har försökt att pussla ihop så vi kan åka mitt i veckan men det går inte.
Så vi får chansa och åka en lördag efter löning.
Lite blåmärken,en sönderstressad sambo som har folkfobi och trasiga hälsenor får man kanske stå ut med.
Har varit där en torsdag eftermiddag. Då var kön ända borta vid pressbyrån...
Hella23: Men du o käre sambon behöver ju inte gå tillsammans hela tiden. Kanske den första timmen o sen när det ska betalas
den övriga tiden kan han väl få "fritt val". Han är ju motorintresserad så skicka ut honom till motormusseet eller till netonnet.. det tror jag både du o han mår bäst av. jag skulle INTE palla med att ha Tomas med mig hela tiden.. o det skulle han vägra... jag har inte fått med mig honom till Ullared överhuvudtaget.. han påstår att man blir magsjuk så fort man kommer in.... Japp han har varit där en gång... o så fort han kom in drabbades han av magsjuka o tillbringade ca 4 timmar på toaletten.. så han har inte så bra erfarenhet av detta varuhus.
Nessii
Haha stackarn!
Jag har funderat på det med men Mattias behöver massor av grejer och han sa att han får försöka stå ut några timmar. Men han kommer säkert att pysa iväg om jag känner honom rätt.
Jag tycker det är rätt skönt att kunna gå omkring själv och handla oxå utan karl och barn för en gångs skull.
Men han får gärna komma sen och betala
Jag var där i torsdags och fredags och det var inga köer alls. Jag hittade massor av fina saker och jag handlade totalt för 6000kr. Jag har fotat alla barnsaker så jag kan lägga upp bilder senare idag.