Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Ngn som har bilder på overaller el täckjacka för 1-2åringar? Finns det några vinterkläder kvar i oktober?
Det ÄR lönehelg i helgen för flera får lön den 25e o det är på lördag så då får dom pengarna i morron..
Godmorgon!!
Gick upp med tuppen imorse
I eftermiddag åker vi mot ullared. Ska bli så skoj eftersom det är första gången jag är där. Härligt att komma till en stuga och koppla av ikväll.
Och imorgon springer man som en tok där nere och handlar. Fy fasen lönehelg
Men det går ska ni se!
Kram
Tittade in på gekås hemsida och såg på köbarometrn att det inte r någon kö? Kan det verkligen stämma? Någon som vet hur ofta köbarometern uppdateras?
Ska snart hoppa in i bilen och köra 45 mil dit och bränna pengar
Det är nästan aldrig kö längre på gekås så barometern stämmer.
NÄÄ!! barometern stämmer inte, i alla fall den gång vi skulle åka så stog det att det inte va nån kö. Men jodå, det va kö ända bort till parkeringen längst bort (skrev i ett annat inlägg) o vi stog utanför i kö i ca 2 timmar... jovisst e det kö fortfarande, men vanligast är nog att det är kö på lönings helg...
Kön kan bildas snabbt.
Kommer det ett gäng busslaster, så packas det ju på.
Då är det nog säkrare att ringa & kolla kön när man nästan är där.
Japp, det gör vi då! Ska du handla mkt eller?
Jag var där i går inte alls mkt folk och hitta massa bra saker :)
Jag har aldrig behövt stå i kö mer än typ 5-10min när jag varit där men jag har haft tur för jag har sett att iblande när jag just kommit in så kommer det typ 2-3buss laster med folk å vipps är det kö så långt ögat kan se. Så jag tror nog också köbarometern stämmer men den är svår att gå efter eftersom det ändras så fort. Kan liksom gå från 0 kö till JÄTTE kö på 10min.
Hoppas att ni som ska dit nu slipper de värsta köerna i alla fall. Å hoppas ni hittar mycket bra
Ha det bra