• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Hallongrottan

Nu är vi äntligen hemma från ullared! Det var så roligt att åka dit och vi har spenderat finfint med

Måste dit igen! Snart!!!

• glitterkorn
    Åkte till ullared 03.00 i natt, var där vid nio eftersom vi som vanligt körde lite fel Hemlis + att vi stanna och åt frukost .. Men men trode det skulle va MASSA folk men jag tyckte det var väldigt lungt o skönt, visst var det folk men inte mer än vanligt!!

Köpte massa fint! Kommer lägga u bilder i min gallerie i morrn kv på bebisakerna jag köpt blandannat :)..

Fanns jätte fina vanliga overaller o flisoveraller till bebisar :) O massa annat kul mkt leksaker o så till dom minsta, en hel del fina bodys men det kunde funnit några till tycker jag men men.. hitta massa nice :)
  • Soulfly
    glitterkorn skrev 2007-08-25 20:47:15 följande:
    Åkte till ullared 03.00 i natt, var där vid nio eftersom vi som vanligt körde lite fel  + att vi stanna och åt frukost .. Men men trode det skulle va MASSA folk men jag tyckte det var väldigt lungt o skönt, visst var det folk men inte mer än vanligt!!Köpte massa fint! Kommer lägga u bilder i min gallerie i morrn kv på bebisakerna jag köpt blandannat :)..Fanns jätte fina vanliga overaller o flisoveraller till bebisar :) O massa annat kul mkt leksaker o så till dom minsta, en hel del fina bodys men det kunde funnit några till tycker jag men men.. hitta massa nice :)
    oh så spännande! måste kika in i ditt galleri i morron då.säg gärna till när lagt upp dem
    Längtar efter liten ♥
  • lillälva

Vilken BRA tråd! För mig som ska till Gekås den 15/9 och typ inte har varit där på sex-sju år! DÅ har jag en liten fråga Fattar ju att man egentligen ska välja en annan dag att åka än en lördag, men har inte så mkt val. De öppnar ju vid sju. När är det egentligen MINST kö? Jag bara minns att man stod i den där lååååånga kön hur länge som helst sist jag var där. Ska man va där vid sju, eller är det bättre att sikta på nio-tiden och hoppas att det lättat lite? Frågar er ERFARNA Gekåsbesökare

KUL att höra att det fanns overaller redan, tänkte shoppa till min lilltjej som fyller 1 den 31/10! Blir både födelsedagspresenter och julklappar och presenter till hennes kompisar. Sen funderar jag på typ gåvagn, lekspis osv. Ska bli skoj att se vad som finns!

Hörde ngn säga att schampo och sådant INTE är billigare på Gekås, får väl kolla själv!

Hihi, har redan börjat skriva lista, och maken är heltokig fast han slipper följa med, ska åka med ett par väninnor!

• Wildis81

Tror inte det är så mycket kö då eftersom det är mitt i månaden. Men annars brukar det vara bra att vara där vis 11 eller 12. Fast just det datumet så tror jag att det inte är någon fara...

lillälva skrev 2007-08-26 08:02:16 följande:
    Vilken BRA tråd! För mig som ska till Gekås den 15/9 och typ inte har varit där på sex-sju år! DÅ har jag en liten fråga Fattar ju att man egentligen ska välja en annan dag att åka än en lördag, men har inte så mkt val. De öppnar ju vid sju. När är det egentligen MINST kö? Jag bara minns att man stod i den där lååååånga kön hur länge som helst sist jag var där. Ska man va där vid sju, eller är det bättre att sikta på nio-tiden och hoppas att det lättat lite? Frågar er ERFARNA Gekåsbesökare KUL att höra att det fanns overaller redan, tänkte shoppa till min lilltjej som fyller 1 den 31/10! Blir både födelsedagspresenter och julklappar och presenter till hennes kompisar. Sen funderar jag på typ gåvagn, lekspis osv. Ska bli skoj att se vad som finns!Hörde ngn säga att schampo och sådant INTE är billigare på Gekås, får väl kolla själv!Hihi, har redan börjat skriva lista, och maken är heltokig fast han slipper följa med, ska åka med ett par väninnor!
  • Hannajo

Jag undrar samma sak som lillälva, vi ska dit den 8 september, har inget annat val än att åka en lördag. Vilken tid ska man satsa på?

• Kina79

Vi brukar satsa på att vara där mellan 9 och 10, för då har alla busslaster med "tanterna" hunnit gå in, varit där en stund och dessutom är det snart dax för dem att gå ut och äta lunch.

• FruMähler

tjena! just hemmkommen från ullared ...tog bara10 timmar att köra hem men det var det värt köpte en hel del massa, sambon köpte en jätte fin vinterjacka för 250 kr å täck byxor för 99 kr...heeelt otroligt...kom dit på fredagen å skulle bara kolla läget..men det var så lite folk så vi vågade inte vänta till lördagen ..men vi gick en vända på lördagen oxå...då var det inte helt hopplöst med folk heller ..å vill dit snart igen ...bara 10 timmar bil körning bot som hindrar en...å en toom spargris tyvärr...skönt att nu är alla julklappar bortgjort å det gick hur smidigt å billigt som hällst me tanke på att ja ha ca 28 syskonbarn..tur man inte köpter åt precis alla

• Jiie
    saaandra86 skrev 2007-08-25 19:26:15 följande:
    Ok, vi ska nog oxå kolla på lite julklappar. Kanske ska åka dit i december igen och köpa alla julklappar där. Jag bor i Tidaholm som ligger ca 20 mil från Ullared. Vart bor du då och hur långt har du dit?
    Jag bor i Göteborg så har bara dryga 10 mil dit...
    Vi ska ju ha i december så passar på att åka nu när man ändå orkar en stund hehe
    Väntar Luciabebis
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3