• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Jiie
    saaandra86 skrev 2007-08-24 09:40:06 följande:
    Japp, det gör vi då! Ska du handla mkt eller?
    Åh yes, har en lång lista på grejer till Pyret
    Ska du ha mycket?
    Väntar Luciabebis
  • saaandra86

Ja, har skrivit en liten lista jag med Min dotter fyller 1 år i oktober så det blir väl att köpa massor av presenter till henne. Sen kommer man väl köpa massa onödiga saker, som man egentligen inte behöver bara för att det är billigt hahaha

Jiie skrev 2007-08-24 12:19:52 följande:
    Åh yes, har en lång lista på grejer till Pyret Ska du ha mycket?
  • spiritsinlove
    Soulfly skrev 2007-08-22 13:26:24 följande:
    SÅ skoj! vart hade de det o vad kostade de?
    39:- för napparna och runt 50:- för nappflaskorna tror jag. Alltså billigare än vad de brukar vara
  • Jiie
    saaandra86 skrev 2007-08-24 13:05:15 följande:
    Ja, har skrivit en liten lista jag med Min dotter fyller 1 år i oktober så det blir väl att köpa massor av presenter till henne. Sen kommer man väl köpa massa onödiga saker, som man egentligen inte behöver bara för att det är billigt hahaha
    Nu förstår jag iiiinte vad du menar
    Vi ska köpa lite julklappar till makens brorsbarn, lika bra att passa på!! Hatar att springa runt på stan i julrushen, plus att jag ska ha bebis i mitten av december... ingen bra kombination! 
    Vart bor du nånstans?
    Väntar Luciabebis
  • Yosa

Jie :
    fast jag är ännu mer GeKås-sjuk-jag har köpt presenter till barn som fyller till våren och sommaren (alltså 2008). Vi ska ha bebis i januari och tycker det är skönt att ha sånt klart. För att inte tala om storasysters kläder till våren och sommaren 08.

• fritzie76

Nu har jag varit på Ullared och där var verkligen inte mycket folk fast det är lönehelg!!! Ingen trängsel någonstans, kunde gå fritt och titta i lugn och ro.

• Kina79

Åhh, vad härligt. Ska börja planera min höstresa nu. Båda flickorna behöver vinterkläder, mössor, vantar + att jag behöver en himla massa annat!

Handlade du mkt? Är barnvinterkläderna fina?
    Snälla, berätta för mig som bara läängtar att få åka dit!

• saaandra86

Ok, vi ska nog oxå kolla på lite julklappar. Kanske ska åka dit i december igen och köpa alla julklappar där. Jag bor i Tidaholm som ligger ca 20 mil från Ullared. Vart bor du då och hur långt har du dit?

Jiie skrev 2007-08-24 13:16:58 följande:
    Nu förstår jag iiiinte vad du menar Vi ska köpa lite julklappar till makens brorsbarn, lika bra att passa på!! Hatar att springa runt på stan i julrushen, plus att jag ska ha bebis i mitten av december... ingen bra kombination! Vart bor du nånstans?
  • saaandra86

Nån som vet om dom säljer skateboards på gekås?

• Soulfly
    fritzie76 skrev 2007-08-25 15:31:18 följande:
    Nu har jag varit på Ullared och där var verkligen inte mycket folk fast det är lönehelg!!! Ingen trängsel någonstans, kunde gå fritt och titta i lugn och ro.
    Åh så bra! Vi ska dit på måndag! spännande! Hade de mycket vinterkläder?

gud va ja komme ro shoppa!

köpte du för nått?
     kramiz
    Längtar efter liten ♥
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3