• Yosa

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Charmmiss:
    De har säkerligen slagborrmaskin där. Kan inte tänka mig annat. Allt som är "vanligt" har dem, om du förstår hur jag menar.

• Yosa

Som Bulan07 skrev så undar jag precis det samma:
    "Någon som vet om det finns flytväst för bebis >15kg? Pris? "

• Yosa

Hur är det upplagt på barnkläders avdelningen?

Är det baby för sig?
    Pojk-flick för sig?
    Stora barn på ett ställe och "mellanbarn" på ett ställe?

• Yosa

Någon som vet om det är ont om platser på campingen? Man får ju inte förboka och vi vill ju inte riskera att komma dit och inte få en plats

• Yosa

Kattengustav:
    Men hur verkar det om man inte får campingplts utan tvingas stå på grusparkeringen då?
    Får man då nttja campingens toaletter, diskmöjligheter osv och betalar man för sin plats på grusparkeringen?

• Yosa

okey tack för ditt svar!

Vi skulle eg. åkt dit 2 dagar nu i denna veckan. En av oss skulle handla och den andre leka med vår 2 åring på lekplatsen, husbilen, campingen etc och sen byta andra dagen. Men vi skjuter det fram 2-3 veckor (till vår andra sem. perod) pga av allt regnande.

• Yosa

Athena:
    Många saker är billigare mot andra affärer. En del saker tokbilligt. Exempel på det är paraply för 17 kr, nappflaska för 10kr, tandkärm 7-20 kr, babaymössa 20 kr på ett ungefär. En del saker kostar normalpris. En del märkes-leksaker tex Fisher Price och BRIO är i vissa fall rikigt billiga. Det jag gillar med gekås är att vanliga märken (tex mitt hårvax Lóeral) finns där och att man då inte behöver chansa på okända märken. Mitt hårvax kostar ca 20kr mindre på gekås mot på ICA här. Med tanke på att det går åt några tuber/år så sparar man en del.

Kolla www.gekas.se

Ett tips är att tänka framåt (om du har möjlighet att ta med mycket pengar). Presenter som ska köpas framöver, julklappar, barnpresenter, kompis som väntar barn? osv.

Sänkläder, handdukar, film, teknik, verktyg, kläder, underkläder, kryddor, hårvård, väskor, gardiner, barn, presenter ja tänk igenom vad som behövs och kolla som sagt www.gekas.se för att få inspiration.

*jättekul*

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3