• Yosa

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Kattengustav:
    Vilka tröjor? vuxen, barn, lång ärm? t-shirts?

• Yosa

Finns till bra priser. En-pack och 2 pack. Jag köpte (för 3 år sedan) t-shirts i storlek 50-56-62 för 15 kr. Men nu vet jag att det finns fina bodys från 19-39 kr ungefär.

• Yosa

Någon som vet om de har mycket "neutrala" baby-kläder? Dvs baby-kläder som passar både pojk/tös (vita, ljusa,) i storlkear 50, 56, 62?

• Yosa

Beach:
    tack för ditt svar! Tjejgrejer har jag ju mycket av (har en 2åring) men ganska ont om kläder som passar båda sorterna just i de små storlekarna. Får bli ett sånt startpaket då.

• Yosa

9kärleken6:
    Vad är bech? Jag vill inte ha med omlott-tröjor med knytband för de iddes ja aldrig använda förra gången *krångligt*

• Yosa

Har dem även gardinstänger, fästen, krokar till gardiner, panelvagnar?

• Yosa

Jag var nu inne på www.gekas.se och såg att det stod att de hade öppet så här års m-f 8-20, lö 7-16 och söndag stängt. Stämmer det verkligen???

Hade precis för mig att jag läst för ett tag sedan att de numera har söndagsöppet.

Hur är det??

• Yosa

Har jag drömt det då?? Knepigt, hade precis för mig att de hade det! f-n vi som tänkt att åka dit på lördag och söndag. *pest* då får vi "planera" om vår semster lite då....hm...

• Yosa

miniliten :
    Tack du gulliga för att du lägger ut kort och priser.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3