Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Kattengustav:
Vilka tröjor? vuxen, barn, lång ärm? t-shirts?
Kattengustav:
Vilka tröjor? vuxen, barn, lång ärm? t-shirts?
Finns till bra priser. En-pack och 2 pack. Jag köpte (för 3 år sedan) t-shirts i storlek 50-56-62 för 15 kr. Men nu vet jag att det finns fina bodys från 19-39 kr ungefär.
Vad kostade skötbäddarna?
Någon som vet om de har mycket "neutrala" baby-kläder? Dvs baby-kläder som passar både pojk/tös (vita, ljusa,) i storlkear 50, 56, 62?
Beach:
tack för ditt svar! Tjejgrejer har jag ju mycket av (har en 2åring) men ganska ont om kläder som passar båda sorterna just i de små storlekarna. Får bli ett sånt startpaket då.
9kärleken6:
Vad är bech? Jag vill inte ha med omlott-tröjor med knytband för de iddes ja aldrig använda förra gången *krångligt*
Har dem även gardinstänger, fästen, krokar till gardiner, panelvagnar?
Jag var nu inne på www.gekas.se och såg att det stod att de hade öppet så här års m-f 8-20, lö 7-16 och söndag stängt. Stämmer det verkligen???
Hade precis för mig att jag läst för ett tag sedan att de numera har söndagsöppet.
Hur är det??
Har jag drömt det då?? Knepigt, hade precis för mig att de hade det! f-n vi som tänkt att åka dit på lördag och söndag. *pest* då får vi "planera" om vår semster lite då....hm...
miniliten :
Tack du gulliga för att du lägger ut kort och priser.