• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Emmizen80

Ska ev åka till ullared om några veckor och såg tidigare nåt om att gekås fått in en mer rejäl sulky. Är det någon som har bild och pris på denna?

• 3 underverk

Skrutt och Skrot

Skrev Att de höjer priserna i semester tider
    Hur vet du detta???
    Jag har inte märkt ngn skildnad då jag handlat i Ullared både höst vår vinter och semestertider,
    Kanske för man tycker det är så billigt att man inte reagerar.

• Flaxa1

Hm... jag undrar om det där stämmer med priserna. Det har jag aldrig varken märkt eller hört talas om...

• kattengustav

3 underverk skrev 2007-07-16 23:25:26 följande:

Skrutt och Skrot Skrev Att de höjer priserna i semester tiderHur vet du detta???Jag har inte märkt ngn skildnad då jag handlat i Ullared både höst vår vinter och semestertider,Kanske för man tycker det är så billigt att man inte reagerar.
    Deras priser är ju satt med tanke på vilket inköpspris dom får, så dom höjer ju inte priserna inför en viss period, det skulle aldrig funka, men får dom ett inköpspris på tex 10 kr så måste dom ju sätta priset efter det, nästa gång kanske dom får ett inköpspris för tex 5 kr.
  • 2007 Mamma
    Emmizen80 skrev 2007-07-16 17:01:47 följande:
    Ska ev åka till ullared om några veckor och såg tidigare nåt om att gekås fått in en mer rejäl sulky. Är det någon som har bild och pris på denna?
    Har ingen bild men den kostade 695kr.
  • Ekorretös

Hej skall med till Ullared på torsdag!

Någon som varit där dom senaste dagarna och sett om det finns massor av bäbiskläder.
    Ibland så är ju vissa storlekar slut.

Någon som använder den plastade frotén från Ullared - Är den bra?
    Går den att tvätta?

Är Ullareds egna märke på tex nappflasker bra eller skall man välja något annat märke?

(¯`°?.¸ ღ ♥ V 24 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Ekorrfamiljen

Jag har inte märkt att deras egna nappflaskor, flaskställ mm skulle vara sämre än andra.

**Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • Anna2barn

Har också GeKås nappflaskor och de är inget fel på dem. Köper esskas dinappar till. Funkar kanon...

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3