• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • ängeln83

Ååååh, vill också åka till Ullared igen, var där för 1 månad sen, längtar redan tillbaka, men det blir inte förens till hösten igen

¤¤¤Liam 070317¤¤¤
  • Camster
    SofieO skrev 2007-07-20 12:58:08 följande:
    Camster:Var där i måndags o tisdags o då fanns det rätt lite för pojkar i strl 86-92 som jag kollade efter.. tyvärr...dom kanske har fått in lite mer nu..
    Usch då... hoppas att de får in lite grejjer tills jag ska dit om 1½ vecka... Jag har ju laddat plånboken liksom
  • Memoria

Tänkte höra om det är någon som köpt vagn nere på Ullared? Har hört att det skall finnas tre olika modeller. En superenkel sulky, en sulky med korg och svängbara hjul och en större vagn med fasta hjul.

Är det någon som har bild på vagnen eller något att säga?
    Skulle vilja ha en vagn som har helt handtag som är svängbart , fullt liggläge och bra däck som inte spricker när det är kallt. Har bara tänkt att ha den som en extra vagn, men har ingen aning om de är bra eller inte.

• tänkande

Ska försöka lägga in lite bilder på lite av det jag köpte där för dryga veckan sen.
    Fick sååå mycket för pengarna både till mig själv och dottern på 15 mån.
    Love Ullared

• Royalisten

Drömde att jag var på Ullared och letade efter godiset!Glömde nämligen att leta efter det när jag var där sist,godisråtta som man är...Aja får bli nästa gång

Då blir det mer nogrannare shopping!

• kattengustav

Varför leta efter det. Det finns ju vid kassorna, bland det sista man ser när man går ut om man går ut i mitten.

Royalisten skrev 2007-07-21 10:58:11 följande:
    Drömde att jag var på Ullared och letade efter godiset!Glömde nämligen att leta efter det när jag var där sist,godisråtta som man är...Aja får bli nästa gångDå blir det mer nogrannare shopping!
    En fråga som ställts här innan. Finns det madrasser till barnvagnar där nere?
  • Royalisten

Men jag missade det av nån konstig anledning

• sara lois

Ett hett tips är att Lindex har börjat sin babyrea! From idag har det bla tag 2 bet 1 på alla bodys o dylikt. Syrran jobbar där, har lagt undan en hel del till mig.

• sara lois

Morsan sa att de fått en hel avdelning med Babygrejer på ge-kås. Vi lär ju åka dit innan vi börjar shopa för mycket på annat håll. Vad kan mna behöva i sängväg, nappflaskor leksaker osv? Tips?

• 9Kärleken6

Den här listan använde jag mig av när jag väntade Nina. Mkt av det som står finns att få tag på GeKås, till mkt bra priser. Lycka till!

CHECKKLISTA TILL BÄBISEN!!

BADA:
    Badbalja
    Handduk
    Badcape
    Barnolja
    (Kam&borste)

SKÖTA:
    Skötmadrass
    Tvättlappar
    Skötbord
    Tunn filt i bomull