Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Ååååh, vill också åka till Ullared igen, var där för 1 månad sen, längtar redan tillbaka, men det blir inte förens till hösten igen ![]()
Tänkte höra om det är någon som köpt vagn nere på Ullared? Har hört att det skall finnas tre olika modeller. En superenkel sulky, en sulky med korg och svängbara hjul och en större vagn med fasta hjul.
Är det någon som har bild på vagnen eller något att säga?
Skulle vilja ha en vagn som har helt handtag som är svängbart , fullt liggläge och bra däck som inte spricker när det är kallt. Har bara tänkt att ha den som en extra vagn, men har ingen aning om de är bra eller inte.
Ska försöka lägga in lite bilder på lite av det jag köpte där för dryga veckan sen.
Fick sååå mycket för pengarna både till mig själv och dottern på 15 mån.
Love Ullared
Drömde att jag var på Ullared och letade efter godiset!Glömde nämligen att leta efter det när jag var där sist,godisråtta som man är...Aja får bli nästa gång
Då blir det mer nogrannare shopping!
Varför leta efter det. Det finns ju vid kassorna, bland det sista man ser när man går ut om man går ut i mitten.
Men jag missade det av nån konstig anledning
Ett hett tips är att Lindex har börjat sin babyrea! From idag har det bla tag 2 bet 1 på alla bodys o dylikt. Syrran jobbar där, har lagt undan en hel del till mig.
Morsan sa att de fått en hel avdelning med Babygrejer på ge-kås. Vi lär ju åka dit innan vi börjar shopa för mycket på annat håll. Vad kan mna behöva i sängväg, nappflaskor leksaker osv? Tips?
Den här listan använde jag mig av när jag väntade Nina. Mkt av det som står finns att få tag på GeKås, till mkt bra priser. Lycka till!
CHECKKLISTA TILL BÄBISEN!!
BADA:
Badbalja
Handduk
Badcape
Barnolja
(Kam&borste)
SKÖTA:
Skötmadrass
Tvättlappar
Skötbord
Tunn filt i bomull