Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Var på Ullared för ca 2 veckor sedan. Då fanns det 3 olika vagnar.
1 paraplysulky - denna vagn kostade 199 tror jag...
1 "vanlig" sulky med roterande hjul fram - denna köpte jag o den kostade 439 kr, rejäl o med sotr varukorg/sufflett/relativt stora hjul. Billigaste liknande jag sett nya har varit till ett pris på 795:- o det har varit reapris.
1 vagn med fyra fasta hjul som jag snarar skuklle kalla sittvagn än sulky. - denna kostade 6oo ngt...o jag tyckte den var lika klumpig som en vanlig vagn, men en del kankse kallar det "rejält".
Hur som så e jag mkt nöjd med den vi köpte o det är även dottern!
Köpte Ullareds plastade frotté inför förra barnet, 2 år sen, den har varit kanonbra...mjuk o skön o tvättbar.
Min sambo tar ledig på Torsdag för att jag ska få shoppa på Ullared
Så han o dottern har en del tid att fördriva för att låta mig shoppa i fred...
Jag föreslog motir museét någon som har varit där???
Sen undrar jag var lekparken finns (om det finns nån) kan vara bra att veta när sambon har en 15 månaders att underhålla.
Någon som vet om de har fotoalbum för digitalkamera kort...och vad de kostar?
digital formatet är 11x nånting... jag framkallar alltid i det formatet för annars beskärs bilden om man väljer dt vanliga kamera formatet.
ååå jag vill me till ullared, men inget körkort lr bil, var där ofta när jag bodde i Malmö, åkte då me familjen. Synd man ej kunnat samåka hihi...men men ha d trevligt i Ullared allesammans, är inte det minsta avis![]()
hej
ska till ullared i mitten av okt nästa gång känns som en evighet dit...: ( brukar d finnas mkt julsaker och vinterkläder till barn då?
Jag ska dit nästa vecka.. skojj skojj för d va 2 år sen ja va där sist :)
verkar som vi är några stycken ifrån FL som ska till Ullared på torsdag! ojojoj vad vi ska shoppa!!!