• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • hib58

Hej. Jo, bor visserligen en bit utanför Ullared. Men visst behöver Ullared vila en dag. I vartfall när det är högsäsong.
    Samhället är så lungt och skönt om man kör dit en söndag.
    Har undvikit att köra till samhället på min semester har hellre valt Falkenberg eller Varberg. Hur mycket folk det än är så är där lugnare.
    För Ge Kås och Ullared är ett lustigt fenomen. Många av besökarna som kommer dit ändrar sitt betende. Parkerar hur som helst i samhället. Om det är på en uppfart till ett hus eller annat privat så vad då.( Ett parkeringhus eller fler hade inte varit fel så hade man kanske sluppit bilar i hela samhället) Öpnnar saker utan att sen köpa.Äter inne i butikerna på varor de inte betalt för ännu m.m.m.
    Bli liksom lite tokiga
    Tyvärr märker vi kanske dessa människor först och blir irreterade. För de allra flesta är helt normala och jättetrevliga. Kram från gnällfia

• Camster

Ska till Ullared imorgon Läääängtar.
    Undrar om nån varit där igår eller ska dit idag och kan berätta om läget på klädesfronten till en kille i stl 86-92

• miniliten
    Camster skrev 2007-07-31 09:26:19 följande:
    Ska till Ullared imorgon Läääängtar.Undrar om nån varit där igår eller ska dit idag och kan berätta om läget på klädesfronten till en kille i stl 86-92

hejhej jag var där igår =) jag sprang ju en hel del där nere på barn o vad jag kunde se så fanns det en hel del, kolla ju inet speciefikt på grabb i den stl men en hel del såg man ju när jag var o kollad etill dottern i dom stl.

tyckte det fanns en hel del. overaller o fleecefodrat regnställ o bara byxor o jackor skidställ o fleecejackor ja det fanns det i mängder av i kill o tjej i den stl.

så ja du du kan nog hitta en hel del kan jag tänka mej.
    det gjorde jag iaf haha

ha´t så kul

• miniliten

rörigt värre vart visst meddelandet över =)

jag kommer nog lägga upp en tillfällig ullareds mapp under galleriet så kan ni få se lite av inköpen =)
    både till dottern stl 86-98
    och till kommande tvillingarna stl 56-68 tror jag det blev =)

skriver när det ä fixat.

• miniliten
    kattengustav skrev 2007-07-31 13:41:28 följande:
    Vad kostar ett täcke till spjälsäng?
    det kostar 79,95 och har måtten 100x130.
  • miniliten

så nu har jag numera en mapp som heter gekås/ullared juli 07 varsugoda o kolla in på fynden vi gjorde igår.
    har satt ut stl o priser oxå =)

• Znuttan6
    miniliten skrev 2007-07-31 13:54:17 följande:
    så nu har jag numera en mapp som heter gekås/ullared juli 07 varsugoda o kolla in på fynden vi gjorde igår.har satt ut stl o priser oxå =)
    Va fina grejer du hade handlat!!! LÄngtar så till vi ska åka den 18/8
  • Ekorrfamiljen

Har också bilder på inköp från Shoppingparadiset i mappen **Ullared** Det är mest till pojke 86/92 - såg att någon var intresserad av det. Vi var där i slutet av juni så det var ju några veckor sedan förstås. Längtar redan dit igen!

**Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3