• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • maggan75

Linda och Rasmus skrev 2007-08-01 20:44:48 följande:

Maggan75: Tack så jättemycket!!Blir en tur förbi Ullared på lördag, då vi ändå ska till Halmstad!!
    Bara kul om man kan hjälpa till Som sagt vi köpte den i vintras men de har den säkert iår igen
  • Puss och Kram

Jag var i ullared igår, och det är väldigt lite kläder för pojkar i stl 74/80... Hade hoppats på mer. Men vinteroverall blev det i alla fall...

Barnavdelningen var överskådligare nu men jag hade önskat att våtservetter odyl hade funnits på samma ställe också och inte vid hygien. Tyckte dock att det var lite utplockat bland nappar och dyl...

• Camster

Var och shoppade idag och ooooj vad jag smällde pengar Förvånad Men sen fick jag också massa med mig hem Skrattande

• 2007 Mamma

Puss och Kram skrev 2007-08-01 21:17:04 följande:

Jag var i ullared igår, och det är väldigt lite kläder för pojkar i stl 74/80... Hade hoppats på mer. Men vinteroverall blev det i alla fall...Barnavdelningen var överskådligare nu men jag hade önskat att våtservetter odyl hade funnits på samma ställe också och inte vid hygien. Tyckte dock att det var lite utplockat bland nappar och dyl...
    Ååå... va trist! Jag som funderade på att åka förbi där en sväng om 1-2veckor. Men då vet jag inte om jag har lust
  • mira

men det kan ju skilja sig från en dag till en annan så om du ska dit om 1-2 veckor kan det väl vara helt annorlunda...

• 2007 Mamma
    mira skrev 2007-08-01 21:28:54 följande:
    men det kan ju skilja sig från en dag till en annan så om du ska dit om 1-2 veckor kan det väl vara helt annorlunda...
    Ja man kan ju hoppas... jag var där för drygt en månad sen och då fanns det knappt något
  • Camster
    2007 Mamma skrev 2007-08-01 21:27:15 följande:
    Puss och Kram skrev 2007-08-01 21:17:04 följande: Ååå... va trist! Jag som funderade på att åka förbi där en sväng om 1-2veckor. Men då vet jag inte om jag har lust
    Det fanns myyyycket då det gällde t-shirts och bodys idag, även overaller, vinterkläder, strumpor och pyjamaser. Byxor var det däremot lite snålt med i den stl du vill ha... men ja, så var läget idag, det kan ju ändras tills att du ska dit
  • Camster
    Camster skrev 2007-08-01 21:49:06 följande:
    Det fanns myyyycket då det gällde t-shirts och bodys idag, även overaller, vinterkläder, strumpor och pyjamaser. Byxor var det däremot lite snålt med i den stl du vill ha... men ja, så var läget idag, det kan ju ändras tills att du ska dit
    Hmmm... det inlägget skulle ju till 2007 Mamma, blev lite fel när jag citerade
  • 2007 Mamma
    Camster skrev 2007-08-01 21:50:01 följande:
    Hmmm... det inlägget skulle ju till 2007 Mamma, blev lite fel när jag citerade
    Tack! Jag håller tummarna!
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3