• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • DesiréeochThéosmamma
    Amanda skrev 2007-08-01 15:39:49 följande:
    Yosa:Åhh va kul!Hoppas Du hittar massor med bra saker!Peva83:Hihi vi kanske skulle dra ihop ett gäng och hyra en buss och åka ner tillsammans från Sthlm
    ja det hade varit enormt kul. Verken sambon lr jag har bil lr körkort, så tråkigt när man ej kan åka ner när man själv vill, gärna för min del. Eller om någon ej orkar med ha sin gubbe så kan jag följa me istället hihi Flört.
  • hella23

Ekorrfamiljen:

Är det fullt liggläge i sulkyn och blir den liten när den är ihopfälld?

• Ekorrfamiljen
    hella23 skrev 2007-08-01 16:22:31 följande:
    Ekorrfamiljen:Är det fullt liggläge i sulkyn och blir den liten när den är ihopfälld?
    Ja, det är fullt liggläge och den blir ganska platt när man fällt ihop den.
    **Alla goda ting är tre ~ Tin, Troll och Vendel!**
  • twins2006

Någon som har bilder på vinterkläder är intresserad av overaller och jackor i typ stl 86 kul att se vad som finns...

• flisansma

jag har den till min 1,5 åring och det fungerar kanonbra

obelix skrev 2007-08-01 14:36:54 följande:
    sulkyn som finns att köpa på gekås är det nån som har den till en 2.5 åring funkar den?? det är den med ligg läge jag menar...
  • maggan75

Linda och Rasmus skrev 2007-08-01 14:52:32 följande:

Billigt och bra för åkpåse!!Någon som har en bild??
    Jag har lagt in en bild på åkpåsen nu ( den för 149 kr)
    överdelen går att ta bort med en dragkedja så det blir en sittdyna. Vi var jätte nöjda med den förra vintern
  • Amanda
    DesiréeochThéosmamma skrev 2007-08-01 16:04:52 följande:
    ja det hade varit enormt kul. Verken sambon lr jag har bil lr körkort, så tråkigt när man ej kan åka ner när man själv vill, gärna för min del. Eller om någon ej orkar med ha sin gubbe så kan jag följa me istället hihi .
    Hihi Ja jag har körkort och har kört ner till Ullared ena dagen och upp till Stockholm igen dagen efter förrut så det är lugnt

Va kul det skulle vara om man drog ihop ett gäng från FL och åkte ner och shoppade järnet
  • DesiréeochThéosmamma
    Amanda skrev 2007-08-01 20:14:29 följande:
    Hihi Ja jag har körkort och har kört ner till Ullared ena dagen och upp till Stockholm igen dagen efter förrut så det är lugnt Va kul det skulle vara om man drog ihop ett gäng från FL och åkte ner och shoppade järnet
    ja det hade det. Hojta till om du tänkt åka ner å några till. Hade jag kunnat så hade jag åkt ner redan imorrn men orkar ej gå direkt
  • Amanda
    DesiréeochThéosmamma skrev 2007-08-01 20:17:53 följande:
    ja det hade det. Hojta till om du tänkt åka ner å några till. Hade jag kunnat så hade jag åkt ner redan imorrn men orkar ej gå direkt
    Jag ska ner i slutet på sept/början på okt men då är tyvärr alla platser i bilen redan bokade.
  • Mamma till Rasmus och Amanda

Maggan75: Tack så jättemycket!!

Blir en tur förbi Ullared på lördag, då vi ändå ska till Halmstad!!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3