• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Amanda
    Rettis skrev 2007-07-30 12:17:57 följande:
    Ska åka på onsdag!! *woohhoo* Är det någon som vet om vinterkläderna kommit in än?? De brukar väl komma in i juli/augusti??
    Var på GeKå´s den 17 juli och då fanns vinterkläder; overaller, jackor, täckbyxor mm.
  • Amanda
    Rettis skrev 2007-07-30 12:52:38 följande:
    Amanda:Tack!!
    Det var så lite så

Om du kikar i Tant Gröns bildgalleri (min syster) så har hon en bild på en overall som hon köpte på GeKå´s.
  • maggan75
    Peak skrev 2007-07-30 11:36:24 följande:
    ja jag har för mig jag klämde på sådana sist jag var där, men kom inte ihåg eftersom jag inte köpte nån...vad var haken...är de inte så mkt billigare kanske? Hade de inte Philips?
    De har haft en Philips för 299 har jag för mig. Var ett tag sedan jag tittade på den
  • Ellien
    Peak skrev 2007-07-30 11:19:55 följande:
    Nån som kan svara på om de har babyvakter inne på Gekås?
    Jag har för mig att de har två eller tre olika. En Philips och en Topcom i alla fall. Har för mig att Topcom kostade 299 och Philips en hundralapp mer.
  • 9Kärleken6
    3 underverk skrev 2007-07-29 23:21:24 följande:
    Hej Ska till GeKås på torsdag, undrar om det är bättre att vara där vid kl 9- 10 tiden eller vänta och åka upp så att man är där på em istället??
    Jag skulle antingen ha åkt så att du är där när de öppnar eller på em. Jag upplevde att det va som mest folk vid lunch tid.
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Yosa

Jag var nu inne på www.gekas.se och såg att det stod att de hade öppet så här års m-f 8-20, lö 7-16 och söndag stängt. Stämmer det verkligen???

Hade precis för mig att jag läst för ett tag sedan att de numera har söndagsöppet.

Hur är det??

• MamaKajsa

yosa....de har inte söndagsöppet. det kommer de nog aldrig att ha.

• Yosa

Har jag drömt det då?? Knepigt, hade precis för mig att de hade det! f-n vi som tänkt att åka dit på lördag och söndag. *pest* då får vi "planera" om vår semster lite då....hm...

• MamaKajsa

yosa: det har du nog drömt orten Ullared behöver vila en dag i veckan och så behövs det städas och fixas, så jobbas görs det nog.....men vi kunder får nog fortsättningsvis med hålla oss därifrån på söndagar.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3