• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • ming

Nä, man fick visst inte fortsätta skriva i tråden öht. De vill att nästa person som skriver ska vara TS och ingen annan, just för att göra slut på spekulationerna.

/Ming som fick sitt inlägg bortplockat

• Glass

va? Nu blir jag helt förvirrad... jaja, nu slipper vi fundera mer på det.

• CB72

Glass- Du skrev ju " Då kan vi blida klubb"

Om det där att jag hade "flippat ur"
    Då skrev du ju bilda klubb, å jag skrev Välkommen i gänget..

• Glass

ja just det.

Ja, detta visar ju att jag är aningen förvirrad idag!
    Hehe, bra då har vi en klubb. Om vi gör en massa reklam för den, så kanske vi får en massa förfrågningar om medlemsskap och då kan vi ta betalt för dem. På så sätt blir vi snabbt och smidigt rika också

• CB72

glass- hahahahaha,, jag dööööööööör av skratt nu,,:-d
    du är rolig du

• My 2

Okej. Finns ingen anledning att skriva i tråden. Jag är den som tog inläggen idag, men notera helt utan tillsägelser eller varningar. Vi låter den vara nu, det blir bäst så. Ok?  Tycker ni det behövs kan jag skriva ett meddelande till efter SnutteNuttans men.. jaja.
    /my

• Konvaljen

En fråga:

Var har tråden som startades av Majyra och hette "Kaffetråden för antifeministhuliganer" tagit vägen?
    Kan inte hitta på den och den finns heller inte med i listan över senaste inlägget.
    Går det att bara ta bort trådar sådär?

(är lite ovetande inför det tekniska här..)

• Angel74

Varför får man inte ha två likadana inlägg i olika forum??

• Isolde

Xyra, eftersom vi inte diskuterar enskilda fall i forumet (eller borde åtminstone inte *blänger lite till höger och vänster* ) kan vi inte svara på varför. Däremot kan jag berätta att det går att ta bort trådar lika väl som inlägg, om moderatorerna eller Patrik tycker att de av någon anledning inte ska vara kvar.

Svar på tråden Moderatortråden