• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • calcioaddict

Det var snällt MuminMy! Jag skickade för en liten stund sedan. Men jag har ingen brådska så jag kan vänta lite. Men om det dröjer för länge så skickar jag till dig.
    Tänk att ni får så många rapporter! Fast det är klart, just nu är det nästan 5000 besökare, så det blir väl en del klanterier av det!

• My 2

Jag  vill påminna alla besökare att det är tack vare er som vi kan hålla en bra nivå på forumet  Om ni inte anmälde och var vakna på regelbrott hade vi haft "häcken full" med att läsa alla forumen dygnet runt!

Så tack alla! Ge er själva en klapp på axeln!

• Tant Raffa

Bara en påpekan så där en lördagkväll: tycker inte att det ser bra ut när moderatorer skriver med fetstil i trådar. Det sticker ut för mycket, och budskapet går fram lika bra om skrivet med vanlig stil.

• Bebis

Jag tycker det e super att moderatorerna kan välja o skriva med fetstil. det e ju meningen att det ska synas

• Gisse the one and only

Håller med Tant Raffa, det blir som om ni ryter till liksom, inte trevligt.

• Bebis

Men samtidigt finns det ju risk att meddelandet bara försvinner i mängden
    klart det ska synas att det e en moderator som skriver

• Tant Raffa

Bebis, det syns tydligt att det är en moderator som skriver, eftersom det står i lila under nicket att det är en moderator. Svårt att missa liksom.

• Sarasnaran

När vi skriver med fetstil är det för att markera att det är meddelande från en moderator.
    Så att det inte ska försvinna i mängden.
    Vi hoppas att det genom ord ska framkomma vad vi vill ha sagt istället för att reagera på stil och färg.

/Sara

• Bebis

Nja jag anser nog att det kan missas.
    De skulle gäran få skriva i rött om de ville oxå! det ska synas!

Svar på tråden Moderatortråden