• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Tant Raffa

Precis SnutteNuttan, det räcker så bra med orden, skippa stilen! *ler*

• Gisse the one and only

Bebis

Se där, det syns tydligt ändå...eller??

• Bebis

TAnt raffa hon sa ju just att de skrev i fetstil för att markera att det var från en moderator *ler* då ska du väl inte hålla med

Jo visst men jag tycker ändå det e bra att det e fetstil så man inte missar det i en diskussion

• Bebis

Oxå att moderator står i lila många av de namn jag har står i lila oxå eftersom jag klickat på dem..... alltså e det lätt o missa

• Gisse the one and only

Bebis

Du är en av dom som inte brukar missa det...

• Bebis

? Jag har då aldrig skrivit nåt om vad en moderator skrivit??

• Zmoothie

Tant Raffa - men "moderator" står ju under nicken oavsett om de skriver som moderatorer eller som vanliga medlemmar, så jag tycker det är bra att moderatorerna kan markera på något sätt att det är just ett _moderatormeddelande_ de kommer med, och inte bara ett vanligt inlägg.

• Sarasnaran

Sen kommer ju dessa funktioner vi har nu att vara tillgängliga för alla FL:are.
    I PLUStjänsten.

Då hoppas vi moddisar kunna "tinga" en färg åt bara oss så alla ser när vi kommer inklampandes i en tråd.

• Bebis

Ah det hade jag inte ens tänkt på Zmoothie... Sant det med

• Bebis

Snuttenuttan ni kanske kan få en bakgrundfärg på era meddelanden DÅ skulle de SYNAS

Svar på tråden Moderatortråden