Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian 35+ Del 5

Japp hittat hit...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    S vali s skrev 2007-06-09 22:34:56 följande:
    Vi är egentligen rätt enkla, bossen är boss och vi andra bara är Sitter fortfarande ute på altanen och njuter... Fanken vad priviligerad man är egentligen, sitta här o surfa och se grannens hästar beta en bit bort, härliga gröna fält och framför allt tystnad Min fd svärmor som var här igår tyckte att vi bodde i "Bullerbyn" eller rättare sagt rena paradiset
    Det har din fd "svärmor" så rätt i...

Hej på er alla....någon ny och någon nygammal....kul att se er alla!
  • stora storken

Ni får ha en bra dag....vi skall bege oss snart oxå...

Idag firar vi min mamma som fyller....och det ser ut att bli en fin dag efter nattens åska och regn...

• stora storken

God kväll i värmen....

Så mycket fina bilder...

Vi har precis landat hemma och Wille i sin säng...han somna nog bums....

Vi har gjort en hel dag borta...åkte vid 10 tiden mot Väsby, kolla lite husvagnar och uträttade en del sen mot U-a lämnade av kontaktbarnet och köpte en Carena vagn som går att FÄLLA i hop till mini så man kan ha vagn och rullstol...eller då vi campar. Vidare till mamma/mormor...där det grillades och sen avslutade med jordgubbstårta....hem och alla trötta men nöjda...

• stora storken

Ja just ja...vi har fyllt vår pool oxå...så nog har dagen varit fullt upp...

• stora storken
    Bishopfinger skrev 2007-06-10 19:59:44 följande:
    Hej och vad roligt att sam många "gamlingar" hittat hit igen.Fyll i medlemms listan !
    Hej..hej...redan gjort....
  • stora storken

Nehej...nu äsger jag god natt....ska fika lite och sen krypa ner...läsa lite...läsa vad jag vill numera... ...är "skit" trött...

• stora storken

God morgon...

Här slog W upp ögonen vid 05.15....varmt var det i sovrummet...och han vaknade av "gubbens" klocka före oss....-(...idag skall jag ta mig till Thuns för att köpa gardin....mörka och fixa....sen ska W in i eget rum....fort...fort...så man får sova...

• stora storken
    Kibell skrev 2007-06-11 08:17:40 följande:
    God morgon.Lite snabbare på FL idag Jaha då var det en ny arbetsvecka men bara tre kvar sen är det ledigt i 6 veckor.Det är väl typiskt att det ska bli regn imorgon här i Stockholm, vi har skolavslutning då. Det kunde väl vänta till torsdag eller nåt...
    Nedräkningen har börjat...
    Mammatillfem skrev 2007-06-11 08:23:37 följande:
    Tänkte när jag gick med honom med sin hand i min idag till lekis..att det är sista gången jag går med HONOM till just LEKIS...svårt..tårögd..och dessutom väl,som det ser ut,sista gången jag går med ett av MINA BARN till lekis någonsin..sååå svårt,ogillar avslut..och det där att det inte blir mer..går nästan sönder..jag tänkte,men sade ingenting..min älskade lintott..aldrig får han några småssyskon,i af inte från mamma...svårt..
    Kram....ja dom växer och blir stora...nya spännande saker som händer...men förstår precis vad du känner/tänker...då man skall lämna något bakom sig...
  • stora storken
    smulan001 skrev 2007-06-11 08:05:09 följande:
    Godmorgon! Känner mig helt utsliten Har sååååååååååååååå mycket att göra - men orkar inte ta tag i någonting! Det mest akuta är att få klart stora dotterns "bal"kläning  - som hon ska ha i morgon ...... Jajajajaja det är väll bara att hugga tag i eländet - fast det är ju inte så lätt med en 2 åring hängandes i tyget Är så sanslöst trött - är ju gravid (v 11-12 sådär) så det är nog förklaringen!Men först på dagordningen står öppna förskolan - så man tröttar ut lilltjejen lite = timmar över till klänningstillverkning!
    Det är tur med "öppnis" så man kan trötta ut dem och få lite egen tid...
Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5