Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian 35+ Del 5

Svalis: Wille har sitt pyttelilla hål i kammaren...som dom kollar med 6 månader i mellan...något man glömmer i vanliga fall..men när kallelsen kommer så blir det alltid javisst...de oxå...eller när någon frågar så som nu för et´t tag sen då vi åkte in och ut på sjukhuset...har han några andra problem/diagnoser? NEJ säger en annan....sen ett antal timmar efter...jo han har ett "hjärtfel"...kom jag just på...Generad...vilken mamma..*S*S...nej skämt och sido...vår snälla hjärtdoktor likställer det så som ett födelsemärke...men tyvärr inte försäkringsbolaget...och dom vet juh JÄTTE mycket och har doktorerat i barn och hjärtfel...Fundersam

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Mammatillfem: Jo du ibland skiljer det sig mellan U-a  å Almunge....det kan ösa ner här och solen kan skina där...inte ovanligt...sen räknas det här Almunge lite till kusten...

Svalis: Ha den bra dag när ni far iväg!

Mamsen 68: skönt att du hittade hit...

Nu ska jag packa och bege mig...ha en bra dag!

• stora storken

Vink..vink...

Köpte oxå jordgubbar idag men Wille gillar inte "gubbar" så han fick kiwi ist....

Det var en "päääääääääääääärs" att vara hos hjärtdoktorn...för lille man ville inte sammarbeta på någon punkt....skrek och åmade runt...men dom fick de bilder dom ville ha....undrar om det kan vara sviter efter alla akut besök...med blodprover osv...när det sen gick ur rummet blev allt bra...då lekte han nöjt med sakerna alla försökt få honom intresserad av....så var det dags för doktorn att komma in och lyssna...NIX...så han hoppade det...såg i alla fall på bilderna att det var precis som tidigare...varket bättre eller sämre....nytt besök om ett år....när doktorn gick mot dörren sa Wille högt och ljudligt HEJDÅ... ...han vet vad han vill som sagt...
    Vi landade sen på ikea och åt lunch...där kom han på att: naj mamma det här duger inte...ser inget...bäst att stå upp i stolen...så vi bråttades en stund där...tills mamma vann... ...skam den mamma som ger sig.... undrar bara vart han fått den där stål viljan ifrån...

• stora storken

Nu så har vi intagit middag...snart dags att köra Petra till stor avslutningsfest för alla 8/9 or + gymnasium på Fyrishov...en drogfri sådan...till och med mamma/pappa får blåsa...Flört..

Lina med pojkvän skall ut till sommarstugan på Gräsö...

Så vad skall jag och "gubben" hitta på...

• stora storken

Åååååååå.........nu så ringde dom och sa att vi fått plats på Grodan som ligger 100 meter i från dit vi skall flytta....men nej vi skall ta det andra...det var så mycket bättre miljö för Wille...samt att vi inte behöver ta av vårt tid...för att sitta i styrelse...lösa av personal vid möten...och städa...men valet var svårt...men nu känns det bra då man sagt nej tack...lämnade en bakdörr och sa att vi kanske söker igen om det inte fungerar på Glunten...

• stora storken

God kväll....ingen tvätt på lördag...bara efter festen...

Hur har ni det i ovädret....blåser, haglar och på vissa ställena har det fått snö...burr....ska de kallas sommar? Fundersam

Wille sover sen 20 tiden...jag har kört Petra till stor festen...och Lina med kille till stan...dom åker till Gräsö i morgon...

• stora storken

Börjar känna mig seg...varit vaken sen 04 i morse...med full fart och anspänningar...hos doktor med "rabiat" Wille...

• stora storken
    S vali s skrev 2007-06-14 21:46:05 följande:
    kibell: Min med, typ sketa jobbig - bestod av en body - slöseri med energi o vatten jag vet men jag vågade inte chansa och invänta att få lite mer tvätt som kunde gå tillsammans med denBodyn har Linn fått av sin gudfar som har köpt den i Frankrike, den är supermysig och jättefin men efter en dags användning var den full av köttfärssåsfläckar, jordgubbsfläckar och annat smått och gott - jag gnodde som en idiot med galltvål men var nästan bombis på att bodyn var beföäckad för all framtid men inte då, den är hur fin som helst *länge leve galltvålen*
    Här kör vi med citrontvål...oxå suuuuuper bra...
  • stora storken
    tuvan4 skrev 2007-06-14 21:47:20 följande:
    Oj vad går du på???   Jag hade däckat för länge sen.
    Skulle tro att det är envishet...som tyvärr min son ärvt en HEL del av...
  • stora storken
    Mithera skrev 2007-06-14 21:48:34 följande:
    MrsV, japp - det blir grädde till *mums*. Numera så kan vi inte ha släktkalas utan att äta kladdkaka - alla protesterar då och vill gå hem . Nästan...
    Gör du i micron?
Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5