Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian 35+ Del 5

Skitt så tog jag säkert ditt nummer...hängde inte med annars hade jag legat lågt...
    *förlåt*...Generad..hoppas du får en bra dag i alla fall...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    S vali s skrev 2007-06-15 09:18:11 följande:
    Kyckling får det nog bli i morgon, kom just på att vi har frysen full med kycjlingfile Orkar/hinner inte handla idag
    Jag måste handla...det ekar så konstigt i våra skåp...och inte är det Wille som ekar...annars gillar han att hoa då vi kommer in på toa...nya ställen...där det låter konstigt...något han lagt till med sista tiden...så kul att se honom då han lyssnar och hoar...nu vänta altan...
  • stora storken
    S vali s skrev 2007-06-15 09:24:36 följande:
    Vi har betalt allt mellan 79:- o 98:- för Linns Bamsesnuttar - men dom är värda vartenda öre
    Tror att jag sett ett pris på ca 119:- ute i affärerna för zebbe...då var 95 kr rena fyndet på nätet...men så gick portot på 65 kr ...hittade ett ställe där man tog porto 39 kr...konstigt att det skiljer...men då var det naturligtvis slut... ...Har även varit in direkt på leverantören men dom har slutat med just "Zebbe"...(Teddykompaniet) Så jag får nog vara glad att jag hittade det här...själva dinglande djuren har man sett senaste tiden på Babyland och Barnens hus men inte själva snuttefilten...
  • stora storken
    S vali s skrev 2007-06-15 10:55:12 följande:
    Sköööönt!!!!!Nu har vi hunnit med en sväng i skogen tillsammans med Molly så att hon har fått sitt för en stund Fanns massor av härliga vattenpölar att upptäcka - både för hund & barn Nu ska jag se till att fixa lite lunch till donnan, sen blir det promenad till bussen - tänkte vara duktig och ställa bilen hemma = gå 4km för att komma upp till sthlms bussen Jaja, Linn kommer förhoppningsvis att somna och jag får njuta av solen
    Duktig du....får en medalj du med...

• stora storken
    BeataBus skrev 2007-06-15 10:32:12 följande:
    Tjena kärringar..nu e det strax helg
    Japp...ska bli KUL och skönt....
  • stora storken
    S vali s skrev 2007-06-15 11:14:48 följande:
    Nu har Linn ätit lunch - en burk pastastjärnor med köttfärssås, 10 jordgubbar o en klick gräde Sen kom jag på att det fanns två pannkakor kvar sen iddagen igår, perfekt lunch för mig innan vi ger oss av - ja det var vad jag trodde...Aha, pannkaka tänkte Linn och krävde att få smaka - hon tryckte i sig ena pannkakan med sylt o jordgubbar
    Typiskt...säger som min syrra med glimten i ögat...jag äter hellre själv än ser mina barn svälta...
  • stora storken

Svalis: Inget får man ha i fred...

• stora storken
    S vali s skrev 2007-06-15 11:20:37 följande:
    Näe dom där ungarna bara ska ha och ska ha Tänk om en annan kunde ladda in som Linn gör utan att det lägger sig runt kärlekshandtagen - ja överallt förresten
    Säger det samma....så var det dags för lunch...sen väntar U-a...

Vi ses!
  • stora storken

Halloj...här har vi startat grillen...det blir kyckling med diverse grönsaker...*mums*...sen blir det repris i morgon...med kyckling igen...kanske därför man "kacklar" så mycket...S*S*

Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5