Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken
    MRSVi skrev 2007-06-14 22:36:08 följande:
    Har ni allihopa träffats förr då?Pladdrar nu nervöst för att gottgöra stölden av numret...
    Japp...en del...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Nej nu ska jag dra mig tillbaka....och SOVA....är död...nej jag lever...andas...och har PULS...S*S*

Gid natt!
    Sov gott vänner!

• stora storken

God morgon...

Bishopf: Ha det gott på jobbet...

I dag är jag värds bäst eller galen.. ...klockan är strax efter 7 och jag har: städat hela huset redan plockat , dammsugit och skurat golv...tagit reda på tvätten, sorterat kläder, vattnat blommor...planerat mat...men nu är jag SLUT...fick ett kopiöst ryck...tur att dom inte kommer så ofta... Så nu får du nog skicka tillbaka medaljer Heisan...

• stora storken

Heisan: DEt går bra att du lämnar medaljen på lördag... ...då vi ses!!!!!!!

• stora storken
    S vali s skrev 2007-06-15 07:49:01 följande:
    Nu måste du lova att lämna svampana ifred, även de där små pillrena med små gubbar på bör du låta bli att äta
    vitaminpillren?
    Heisan skrev 2007-06-15 08:05:53 följande:
    Oj, Du måste sluta med socker..*skickar dig på avslappningsklinik*
    S*S*S..du tog mig på bar gärning...igår då jag körde in barnen till fyrishovs avslutningsfest...var vi in och handlade lite...och de bara inte gick att gå förbi lös godiset...måste bara ha....det är nog effekten av det som kommer nu...ligger och lurar i depåerna...
  • stora storken
    Kibell skrev 2007-06-15 08:17:56 följande:
    Vi verkar få tur med vädret imorgon. PÅ söndag ska det regna och blåsa, då jag tänkte ha kalasfika ute!
    Nja skulle det de....såg lovande ut med solar oxå...håller tummara...
  • stora storken

Kibell: Vilket väder har du "gluttat" på...jag tittade på 4an...där sa dom att det skulle bli blåst men upp till 20 grader i helgen...regn i skåne...som drar upp något över landet...men inte så här långt upp...måtte jag ha rätt för en gångs skull...S*S*

• stora storken
    MRSVi skrev 2007-06-15 08:20:09 följande:
    God morgon. Regn, regn, regn....Bishopfinger: Vilken tur att han har dig.stora storken: Vill att du ska komma hit. Mitt köksgolv är försummat. Socker finns.
    kommer...
    S vali s skrev 2007-06-15 08:24:32 följande:
    Aha, det är alltså en stoooor påse smågodis man ska införskaffa för att få lite energi och orka städa Morrn morrn MrsV kibban: Klart det blir fint väder även på söndag
    Intag lagom med godis kvällen innan...ställ Linn på kl:05 så sköter det sig...
    Den där kakan gick inte av för hacker...sparat receptet...fall man vill ha ett nytt behövligt städ ryck...
Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5