• Bishopfinger

Kärringmaffian 35+ Del 5

Hej på er alla gamla som nya! Vi är ett gäng tjejer som fått barn lite längre fram i livet. Vi har högt till tak och diskuterar det mesta. Här fortsätter vi vår underbara tråd för femte gången nu. Hoppas att alla ska fortsätta att trivas.

mafia                                     mafia

Den blomster tid nu kommer....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-09 22:16:36:
    Kärringmaffians medlemmar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21641723.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-14 22:37:12:
    MrsV: Vår nya kärring knep det 1000:e inlägget från oss alla

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-15 19:44:36:
    Kärringmaffians Träfftråd

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21809495.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-16 21:51:40:
    Kärringmaffians peppartråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m21864451.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-17 20:16:44:
    Berättar stugan
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m21889451.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-28 07:57:45:
    GRATTIS HEISAN TILL DITT STRÄVANDE MOT DET 10 000 :e INLÄGGET
  • Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5
  • stora storken

Svalis: tänk om det var tvärt om...det sista jag gjorde och allt klart...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    stora storken skrev 2007-08-29 12:47:54 följande:
    Svalis: tänk om det var tvärt om...det sista jag gjorde och allt klart...

Ledsen at behöva säga det men jag tror du har en bit kvar o rätt mycke jobb framför dig
    Den late får brått när det blir kväll
  • stora storken

Mmmmmmmmmm.................vet det...*suck*...men men skönt att få rensa en del...

• S vali s
    stora storken skrev 2007-08-29 13:19:11 följande:
    Mmmmmmmmmm.................vet det...*suck*...men men skönt att få rensa en del...
    Jag har inga tankar på att flytta men ser ändå framemot att få göra en rejäl utrensning
  • stora storken

Svalis: Det behövs ibland....vet att det känns SÅ bra efter...när det väl är gjort...

Nu har jag och wille precis avslutat fika och frukt...kanske skulle ta oss ut en stund...lite sura miner här idag....trött..trött...och ont i tänderna.... Konstaterade när jag tittade i Bvc kortet att det tog honom 2,5 månad att komma upp i den vikt han hade innan han blev så där sjuk som han var...han vägde precis en vecka innan han blev sjuk 11810 gr och nu 11820 gr...men så har han vuxit en hel del...sen till att han inte är still en sekund...

• stora storken

Trodde faktiskt han skulle vara över 12 kg vid det här laget...men icke sa nicke...

• stora storken

Nehej...nu kommer Wille med skorna....dags att ta en sväng till brevlådan om inte annat...

• S vali s
    stora storken skrev 2007-08-29 14:16:40 följande:
    Svalis: Det behövs ibland....vet att det känns SÅ bra efter...när det väl är gjort...Nu har jag och wille precis avslutat fika och frukt...kanske skulle ta oss ut en stund...lite sura miner här idag....trött..trött...och ont i tänderna.... Konstaterade när jag tittade i Bvc kortet att det tog honom 2,5 månad att komma upp i den vikt han hade innan han blev så där sjuk som han var...han vägde precis en vecka innan han blev sjuk 11810 gr och nu 11820 gr...men så har han vuxit en hel del...sen till att han inte är still en sekund...
    Men så var ju lilleman rejält sjuk Skönt att han "kommit tillbaka"

Här är vi nu extra noga med att preparera vällingen med grädde, superlager med smör på Linns mackor osv....
    Matlsuten är ju lika med noll nu när hon har feber och någon reserv finns ju inte
  • tuvan4

Hej på er,

är det någon inne, tro?

Jag har varit o shoppat.   Mig inte tycka om shopping, men jag känner mig ändå väldigt nöjd nu.
    Hittade en kjol, ett par svarta byxor, två toppar och fyra par trosor.

Nu ska jag röja i garderoben o slänga en massa som jag inte använder. Sånt är alltid kul.

• S vali s
    tuvan4 skrev 2007-08-29 16:23:31 följande:
    Hej på er,är det någon inne, tro?Jag har varit o shoppat.   Mig inte tycka om shopping, men jag känner mig ändå väldigt nöjd nu.Hittade en kjol, ett par svarta byxor, två toppar och fyra par trosor. Nu ska jag röja i garderoben o slänga en massa som jag inte använder. Sånt är alltid kul.
    Härligt
    Duktiga du som slänger det du inte använder
    Jag har massor av kläder som jag inte använt på sådär en två år.... men slänga Oh no, men hur stor är chansen att man använder dom igen
Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5