• Bishopfinger

Kärringmaffian 35+ Del 5

Hej på er alla gamla som nya! Vi är ett gäng tjejer som fått barn lite längre fram i livet. Vi har högt till tak och diskuterar det mesta. Här fortsätter vi vår underbara tråd för femte gången nu. Hoppas att alla ska fortsätta att trivas.

mafia                                     mafia

Den blomster tid nu kommer....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-09 22:16:36:
    Kärringmaffians medlemmar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m21641723.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-14 22:37:12:
    MrsV: Vår nya kärring knep det 1000:e inlägget från oss alla

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-15 19:44:36:
    Kärringmaffians Träfftråd

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m21809495.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-16 21:51:40:
    Kärringmaffians peppartråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m21864451.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-17 20:16:44:
    Berättar stugan
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m21889451.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-28 07:57:45:
    GRATTIS HEISAN TILL DITT STRÄVANDE MOT DET 10 000 :e INLÄGGET
  • Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5
  • tuvan4
    S vali s skrev 2007-08-29 16:28:58 följande:
    Härligt Duktiga du som slänger det du inte använder Jag har massor av kläder som jag inte använt på sådär en två år.... men slänga Oh no, men hur stor är chansen att man använder dom igen
    Jag har alltid gjort så, att köper jag ett plagg, ska ett plagg ut o slängas. Jag är stenhård mot mina kläder. De har ingen chans.
  • S vali s
    tuvan4 skrev 2007-08-29 16:33:01 följande:
    Jag har alltid gjort så, att köper jag ett plagg, ska ett plagg ut o slängas. Jag är stenhård mot mina kläder. De har ingen chans.
    Hmmm.... det kanske vore nå´t att ta efter
    Har iallafall bestämt mig för att totalförnya garderoben inför jobbstarten nu i höst
    Maken är förvarnad *ladda mitt kort*
    Den late får brått när det blir kväll
  • tuvan4

svalis: det tycker jag låter klokt. Ska man börja jobba måste man ju vara snygg.

Trots att jag jobbar på en öppen förskola, så vill jag se snygg ut. Drar mig inte för att ha vitt, eftersom det kan klorinas om det blir färgfläckar.

• tuvan4

Svalis: förresten, hur är det med Duracell-kaninen nu? Mår hon bättre?

• S vali s
    tuvan4 skrev 2007-08-29 16:48:18 följande:
    Svalis: förresten, hur är det med Duracell-kaninen nu? Mår hon bättre?
    Har precis tempat henne, 39,7 ..... Nu har hon parkerat sig i soffan o sitter och kollar på film eller rättare sagt "Grynets show"
  • MRSVi

Hej på er...

Apropå utröjning av garderober: Jag hade en superutrensning för nåt år sen, då alla såna där "men kanske om - plagg" försvann, o jisses vad jag har ångrat mig över mycket!

• S vali s
    MRSVi skrev 2007-08-29 17:36:07 följande:
    Hej på er...Apropå utröjning av garderober: Jag hade en superutrensning för nåt år sen, då alla såna där "men kanske om - plagg" försvann, o jisses vad jag har ångrat mig över mycket!
    Men säg inte sådär.... Nu blev jag ju mesig igen... Tänk om jag ångrar mig
  • MRSVi
    S vali s skrev 2007-08-29 17:39:41 följande:
    Men säg inte sådär.... Nu blev jag ju mesig igen... Tänk om jag ångrar mig
    Ja... tänk! Nej men en del skräp är det ju skönt att bli av med, men det gäller att inte vara för hård!
    Trycker man på grejerna tillräckligt länge kan de ju bli retrocoola...
  • S vali s
    MRSVi skrev 2007-08-29 17:48:49 följande:
    Ja... tänk! Nej men en del skräp är det ju skönt att bli av med, men det gäller att inte vara för hård!Trycker man på grejerna tillräckligt länge kan de ju bli retrocoola...

När jag är tveksam brukar Paul vara stenhård och säga - Ångrar du dig kan du ju alltid köpa nå´t liknande nytt
    Hmmm... Om det bara är att "köpa nytt" kan man ju undra varför han envisas med att spara sina badbrallor som inte ens var heta på 80talet då han köpte dom
  • stora storken
    S vali s skrev 2007-08-29 18:03:24 följande:
    När jag är tveksam brukar Paul vara stenhård och säga - Ångrar du dig kan du ju alltid köpa nå´t liknande nytt Hmmm... Om det bara är att "köpa nytt" kan man ju undra varför han envisas med att spara sina badbrallor som inte ens var heta på 80talet då han köpte dom
    S*S*S*...låt mig SKRATTA.... ....måste bara berätta att Henry ägde ett par shorts som han haft...ja MÅNGA år och var totalt UTE....när vi flyttade ihop i huset fick dom en hedlig begravning med minta torkade rosor....men han tjatar om dom än idag...
    ♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian 35+ Del 5