• Zizter

Afrika i blodet babblar vidare...

Fortsättning på Afrika i blodet tråden!!!!!!

Första tråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

Afrika i blodet/ del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-3-45/m13221320.html

Afrika i blodet DEL 3
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m16079072.html

Afrika i blodet tråden, hoppsan!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m18316599.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-11 17:56:16:
    Välkommen till ännu en fortsättning på "Afrika i blodet trådarna"
    Här pratar ett gäng som har lärt känna varandra rätt så bra nu! Men du som är ny (eller inte varit så aktiv på ett tag) är lika välkommen du med!

Tänk bara på att vi försöker repektera varandra, trivas ihop och stötta varandra.

Rasister göre sig icke besvär, vi är inte intresserade att diskutera med er, starta en egen tråd istället!!

• Svar på tråden Afrika i blodet babblar vidare...
  • Zizter

Mirax jamen vafan.. alla håller ju på så jag blir matt i pälsen.. då måste jag ju hänga på... jaja.. nä nu slutar vi å larva oss.. inte förstöra den mysiga stämningen vi nu LÄNGE haft i tråden...

afromamma.. nä det är lungt.. jag ska inte gifta mig me nån i gambia heller.. och tror inte kims pappa skulle bli så glad om jag gifter mig me nån annan än han.. men men.. lugn i stormen.. hihi

Gute.. men gammal är jag ju redan... gammal å fet.. jaja .. det är ju bara å ta livet av sig.. ELLER åka till gambia! *ASG*

Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • afromamma

Om man är hyfsat ung, snygg och normalviktig då, vart ska man vända sig om man vill träffa någon?

• Gutegirl
    Zizter skrev 2007-08-06 00:29:59 följande:
    Mirax jamen vafan.. alla håller ju på så jag blir matt i pälsen.. då måste jag ju hänga på... jaja.. nä nu slutar vi å larva oss.. inte förstöra den mysiga stämningen vi nu LÄNGE haft i tråden... afromamma.. nä det är lungt.. jag ska inte gifta mig me nån i gambia heller.. och tror inte kims pappa skulle bli så glad om jag gifter mig me nån annan än han.. men men.. lugn i stormen.. hihiGute.. men gammal är jag ju redan... gammal å fet.. jaja .. det är ju bara å ta livet av sig.. ELLER åka till gambia! *ASG*
    Åk till Gambia.
    Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • Zungirl

Whats the Dealyo vaD HÄNDER HÄR DÅ ?? Alla nya nicks är ju mega confuzing. Lite fart i tråden ikväll , hm, orkar man gå tillbaka o läsa allt..

• Miss Emelie
    afromamma skrev 2007-08-06 00:31:22 följande:
    Om man är hyfsat ung, snygg och normalviktig då, vart ska man vända sig om man vill träffa någon?
    stureplan *tihi*
  • Zizter

Gutegirl.. okej tack för att du löst alla problem i mitt liv.. *bokar genast flyg och åker till Gambia* tack å adjö..

afromamma.. jadu... då får man nog stanna i sverige om man ser ut som du beskriver.. eller åk till USA kanske.. haha fast då måste man nog ha plastikopererat sig lite åxå helst för att accepteras där...

Vem behöver dokusåpor när familjeliv.se finns????
  • afromamma
    Zungirl skrev 2007-08-06 00:32:57 följande:
    Whats the Dealyo vaD HÄNDER HÄR DÅ ?? Alla nya nicks är ju mega confuzing. Lite fart i tråden ikväll , hm, orkar man gå tillbaka o läsa allt..
    Nä.
  • Gutegirl
    afromamma skrev 2007-08-06 00:31:22 följande:
    Spraydate?
    Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • Zungirl

jag trodde först Gambiana var Essa01 det lät precis som henne

Svar på tråden Afrika i blodet babblar vidare...