• Kyssen

Från "PILF:ar --> MILF:ar"

Här samlas alla vi goingar från Göteborgsområdet som under våren 2007 gick från "PILF:ar till MILF:ar" !!

Vi pratar gärna och mycket och är inte rädda för att dela med oss av allsköns tips och råd eller att ställa alla dumma frågor man alltid undrat över =), var skulle man annars få reda på facit lixom ??

Välkomna till den "Nya" tråden!!

• Svar på tråden Från "PILF:ar --> MILF:ar"
  • Kaniin

Jeanette: Säkert det...and more to come!

Min man köpte idag den sviiindyra glassen Ben & Jerrys -jag har sedan jag var gravid velat köpa "Caramel Chew chew" -glass med godis i liksom! ...men han har velat ha "Cookie dough". Idag så hade de inte den jag velat ha så han passade på att köpa den andra. blev ingen diskussion om sorterna då..

Det var seriöst vaniljglass med kaksmet klumpar i!? Hmm, konstig glass INTE värd 49 kr!

Lycklig mamma till Elisia 070324
  • Jeanette69

I USA finns en glassbutik som heter 31-flavors och även där har de "chocolate chip cookie dough", tyckte den var ganska ok dock. Har en favorit: Carte D'Ors LaVazza - kaffeglass med chokladbitar i. Kan det bli bättre?

Världens Bästa Isabelle
  • Noda

jeanette - haha nej det är väl skönt att veta att man inte är den enda med lite mindre bra karaktär
    Angående bebisar som är missnöjda oc´h skriker å kan jag säga att jag upplevt det av och till när mina andra var små och när man var mitt inne i det trodde man inte att man skulle klara en dag till! Men helt plötsligt så vänder det och då minns man knappt de dåliga perioderna alls - kanske ingen tröst till någon som är mitt i det.....men så har jag upplevt det i alla fall!

• Noda

anniina - jag äääälskar Ben & jerry's cookie dough speciellt degbitarna, dom är det nästan slagsmål om här hemma

• Pippilångstrump

Nu ska jag också gå och lägga mig. Har äntligen lyckats installera kamera överföringsprogrammet i datorn, fick göra det 2 gånger, stog att man inte fick koppla in kameran innan man hade installerat *opps* och inte fick man ha några andra fönster öppna under tiden heller *opps igen*.
    Imorogn ska vi ha två års kalas så jag var tvungen att tömma kameran som redan var full, har alltså tagit typ 300 bilder idag.

Ja som vanligt är min hjärna helt tom och jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva, vet att det var någon viktig sak, aksnke till Malin, hmmm?

• Kaniin

Fortfarande vaken.. Kollade precis igenom filmklippen vi har på Elisia.
    Ett är när S tar på henne egna kläder för första gången på BB. Hon är sååå liten o söt att jag blev alldeles tårögd!

Guuuu vad jag älskar min dotter!!

Bestämde härmed att jag ska filma oftare.. Har ju alltid kameran med mig o sånna korta snuttar orkar man ju se om o om igen!

Borde gå och lägga mig..

• bubele

Anniina
    Har också tänkt på att man borde det. Tar ju massor av bilder men inser att det blir väldigt många bilder på bara L och andra släktingar och få på oss föräldrar med henne Får ändra på det också.

Nu är jag färdig, skall lägga in lite bilder i mitt galleri och meddela beställaren

• Kaniin

fajga: Jaa, finns typ noll bilder på mig o E eftersom det är alltid är jag som håller i kameran!

NU går jag o lägger mig! För alla som var intresserade!

Ses imorgon!

• bubele

Sov gott favoriterna!
    Jag måste också krypa till kojs snart. Har just ammat och det är väl dags igen om fyra timmar eller något.

Svar på tråden Från "PILF:ar --> MILF:ar"