• Svar på tråden Världens tjockaste barn
  • Ronjah

Tjejen vägde 220 kg och var sju år, men det där klippet är två år gammalt! Idag är hon nio och har gått ner till 75 (tror jag det var).

Condemnant qui non intelligent
  • TheSunset
    Bajby skrev 2007-06-13 23:47:48 följande:
    Oj jag hörde 103 kilo, 200?

men jag läste en annan tråd att hon vägde typ 220 kg eller nått... slutar hon inte äta så kommer hon dö sa läkaren...

Men mamman tycker inte att hon gör nått fel...Förvånad

För dottern e hungrig hela tiden säger hon...

♥ Mamma till Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Challe N
    Ronjah skrev 2007-06-13 23:51:20 följande:
    Tjejen vägde 220 kg och var sju år, men det där klippet är två år gammalt! Idag är hon nio och har gått ner till 75 (tror jag det var).
    Oj! Bra jobbat! Skönt att höra!
  • TheSunset
    Ronjah skrev 2007-06-13 23:51:20 följande:
    hörde oxå nått sånt...vore kul att veta,
    ♥ Mamma till Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
  • Ericaste

Fy, vad hemskt! Jag förstår inte ens hur man lyckas... Barnet måste ju få hjälp NU!

• Ronjah

Kom tyvärr inte ihåg var jag såg länken, men det var här på familjeliv i alla fall..

Condemnant qui non intelligent
  • xenaa

oohh fy fan! stackars barn , vilken idiot till mamma!!!

♥Är i v.40 - BF 16 juni - 3 dagar kvar♥
  • Bajby
    TheSunset skrev 2007-06-13 23:51:27 följande:
    men jag läste en annan tråd att hon vägde typ 220 kg eller nått... slutar hon inte äta så kommer hon dö sa läkaren...Men mamman tycker inte att hon gör nått fel... För dottern e hungrig hela tiden säger hon...
    Ja jag lyssnade igen, hela 220 kilo. Hur fanken kan man göra såhär mot sitt barn?
    Jag älskar dig A
  • Metropolis Diana

Mår illa, hon får ju inget liv den stackaren.

Svar på tråden Världens tjockaste barn