Världens tjockaste barn
Hur i sjutton kan en mamma göra så mot sitt barn
Filmen är på tyska men man fattar direkt när man ser bilderna vad det handlar om
Så sorligt
www.metacafe.com/watch/576380/fattest_child_in_the_world
Hur i sjutton kan en mamma göra så mot sitt barn
Filmen är på tyska men man fattar direkt när man ser bilderna vad det handlar om
Så sorligt
www.metacafe.com/watch/576380/fattest_child_in_the_world
Fy fan va hemskt... Att det finns sånna jävla idioter.. Mamman borde ju för fan skickas i fängelse... Stackars barn.. *usch*
... Man blir bara så ledsen ibland av allt elände..
Jag satt och tänkte lite...
Tänk när hon växer upp och fattar va hennes mamma har gjort med henne...hon lär ju hata henne då...
ingen som vet nån artikel eller film från hennes liv nu?
Marajjah, tack för översättningen. Gud så hemskt
Men.. Hon kan väl aldrig äta så mycket varje dag som en vanlig 8-åring äter varje halvår????? :-O
Misshandel på högsta nivå!! Vidrigt...finner knappt ord...
Men... om hon nu äter 10 000 kalorier/dag (jag tar för givet att det är kcal som åsyftas, och inte kJ), så kan det väl knappast motsvara vad en normal åttaåring äter på ett halvår. En normal vuxen ska ju äta ca 2000 kalorier/dag, så det skulle ju snarare motsvara 5 dagars matintag för en vuxen. Det är ju hiskeligt mycket det också, men knappast i nivå vad ett barn äter på ett helt halvår. I så fall skulle det betyda att en åttaåring bara ska äta ca 55,5 kalorier/dag!
Jag har inte sett filmen, utan reagerade på att det inte lät rimligt det som stod. Stackars flicka som väger så fruktansvärt mycket! Att inte socialen eller någon annan ingriper mot mammans vård av flickan. Obegripligt...
Wolfie: Stod om det för längesen i aftonbladet om du är intresserad av att läsa.
Filmklippet finns även på engelska för er som är intresserade av det.
Det är alldeles fruktansvärt.
Om hon nu vägde 110 kg när hon var 4 (visst var det något sånt?) Vad vägde hon då som treåring.. alltså min lille fyller 3 år idag, och han vill ju gärna bli buren ibland och sådär..
tänkte precis klistra in länken från aftonbladet. Herregud säger jag bara!!
När jag ser sånt så blir jag så jävla förbannad, vilken morsa! och att ingen gjort nåt åt det tidigare