Världens tjockaste barn
Hur i sjutton kan en mamma göra så mot sitt barn
Filmen är på tyska men man fattar direkt när man ser bilderna vad det handlar om
Så sorligt
www.metacafe.com/watch/576380/fattest_child_in_the_world
Hur i sjutton kan en mamma göra så mot sitt barn
Filmen är på tyska men man fattar direkt när man ser bilderna vad det handlar om
Så sorligt
www.metacafe.com/watch/576380/fattest_child_in_the_world
220kg. Morsan borde åka i fängelse för misshandel. Vidrigt.
KUL att avra känt som det fetaste barnet.. Snacka om att jag inte hade velat veta av min mor efter detta..
Riktigt sorgligt. Hur kan man göra så mot sitt barn? Bara 7 år och hon kan inte ens gå. Var är socialen?
Å va glad jag skulle bli om det stämmer att hon gått ner å väger mindre...
fick nämligen länken av en kompis och var tvungen att dela med mig
herregud så vidrigt. kan dom inte spärra in mamman för misshandel. hur kan en mamma vara funtad på detta vis, och utsätta sitt barn så
fruktansvärt.
Mamman säger att hon varit konstant hungrig sedan hon föddes och hon säger också att hon ger henne det hon vill ha att äta. Tex så får hon vitt bröd, chips och litervis med cola till frukost!
Flickan får 10000 kalorier/dag, det hon äter/dag motsvarar det barn i hennes ålder äter på ½ år.
Flickan vägde 110 kg för fyra år sedan, nu väger hon 222kg. Görs inget åt saken kommer hon inte att kunna fira sin 8:e födelsedag.
(kort sammanfattning av vad som sas...)
Men det är på bättringsvägen i alla fall. Hoppas att flickan blir hjälpt ännu mer, så att hon blir en normalviktig tjej och kan springa och leka med alla andra barn.
Fy fasiken, vissa borde inte få ha barn!!!
Hur kan man ge barnet chips och cola till frukost.Kommer aldrig att förstå det.Och sen att hon får äta precis allt hon vill.
Det första man tänker på när man ser den där filmen är en strandad val