Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?
????
????
Gessle är alltid pinsamt dålig - sista singeln är verkligen urkass.
Jag undrar ofta vad det är för sort människor som köper hans "musik" - samma folk som köper Uggla kanske?
låter som allt hans andra skit...tjatigt...men hör väl sommaren till
Jag köper alla hans skivor men jag har bara en Uggla skiva.
Y O D A skrev 2007-07-01 11:49:25 följande:
Climbingupthewalls: Jag väntar med spänning på vad du gillar för artister?
Lite skumt att Gyllene Tider sålde ut Ulllevi när låtskaparen saknar talang. Eller så hade de bara tur... Folk gick kanske dit för att vara snälla. Hmm...
Climbingupthewalls;
Du får gärna småle; hur mycket du vill. Och dumförklara med.
Faktum är i alla fall att han säljer så uppenbarligen finns det vanligt "dumt" folk som gillar hans musik och då gör han helt rätt som fortsätter leverera. Oavsett vad människor med extremt pretentiös syn på vad som bör tilltala folk tycker. Smaken är olika, så enkelt är det.
Nu är vi väl gravt off topic här men visst kan jag tala om vad jag lyssnar på:
Radiohead, Thom Yorke, Anna, Placebo,The Strokes, The Hives, Pixies, Salt, K's Choice, Bob Hund, Jozé Gonzales, Massive Attack, The Motorhomes, The Plan, Portishead, Belle & Sebastian,Johnny Cash, Air, The Breeders, Nick Cave, The Cure, Faithless, Garbage, Hole, Jay-Jay Johanson, Frida Hyvönen, Timo Räisänen, Röyksopp, The White Stripes,Yvonne, Jenny Wilson, The Smiths, Starsailor, The Soundtrack of Our Lives, Mando Diao, Aimee Mann, Metallica, New Order, Depeche Mode, Morrisey, 22 Pistepirkko, Nirvana, Eels, Adioslave, Beck,Bernard Butler, Ron Sexsmith,Radio Dept,Chris Isaak, Echo & The Bunnymen, Elbow, The Verve, Selfish, Smashing Pumpkins, Stiltskin, Stone Temple Pilots, Muse, Moses, Levellers, The Knife, James, Granada, Gnarls Barkley, Franz Ferdinand, Elliot Smith och så skulle jag nog inte överleva av en regelbunden dos av Kent och Moneybrother.
Frågor på det?
OOps! Glömde denna
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1098671,00.html