• Eisa

Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?

????

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?
  • wendytime
    Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 22:18:34 följande:
    Vi kanske ska ta med Orup när vi ändå håller på.....
    haha, jaa :) lena ph räknas väl in där med, då orup har skrivit hennes senaste kioskvältare *ryser*
  • Climbingupthewalls
    wendytime skrev 2007-06-30 22:30:06 följande:
    haha, jaa :) lena ph räknas väl in där med, då orup har skrivit hennes senaste kioskvältare *ryser*
    Ja ska vi börja dra in kvinnliga "artister" i det hela blir listan lång. Carola, Pernilla Wahlgren, Perelli osv, osv, osv.
    Fast nu känns det som vi är jävligt off topic.
  • Climbingupthewalls
    Trynträ skrev 2007-06-30 22:28:35 följande:
    Det tycker då jag i alla fall. Jag blir då stolt när jag hör att en svensk artist toppar Billboardlistan och är populär utomlands. Lite patriotisk kan man ju få vara.
    Säger bara: Nannannannnannnannnnnannnananannnna she's got the look. Kanonbra, verkligen.
  • wendytime
    Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 22:35:58 följande:
    Säger bara: Nannannannnannnannnnnannnananannnna she's got the look. Kanonbra, verkligen.
    indeed, vilken revolutionerande text! tralla lite hit och tralla lite dit (och snygg är hon alltså)så har vi gjort en hit! GRÄJT!
  • Climbingupthewalls
    wendytime skrev 2007-06-30 22:38:13 följande:
    indeed, vilken revolutionerande text! tralla lite hit och tralla lite dit (och snygg är hon alltså)så har vi gjort en hit! GRÄJT!
    Japp, det är i sådana lägen man skäms för att vara svensk.
  • a halleluja moment
    Climbingupthewalls skrev 2007-06-30 22:40:25 följande:
    Japp, det är i sådana lägen man skäms för att vara svensk.
    hahahahaaaha
    Trynträ skrev 2007-06-30 22:09:00 följande:
    Om det är nån som är kräkmedel att lyssna på så är det väl Håkan Hellström. Han har ju verkligen ingen sångröst vilket man åtminstone kan säga om Per Gessle. Hellström sjunger ju falskt så det visslar om det så jag kan inte fatta att han kan vara så populär.a halleluja moment skrev 2007-06-30 22:04:49 följande:

javisst,men nu var dissk ang herr gessle... å enligt mig så är han kräkmedel,visserligen är jag inget fan av så många popsvenskar...de flesta är rena rama lavemanget!!

Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • Maggis

Hans meritlista talar väl för sig själv, kan jag tycka. Och den är ju betydligt mer omfattande än många andras.

Är inte heller särskilt het på Gessle men ni som kräks på honom är troligen bara avis. Det är ju fördjävligt att någon har framgång utomlands på sådana petitesser som en lättlyssnad låt, hmm?

//Maggis
  • a halleluja moment
    Maggis skrev 2007-06-30 22:46:42 följande:
    Hans meritlista talar väl för sig själv, kan jag tycka. Och den är ju betydligt mer omfattande än många andras.Är inte heller särskilt het på Gessle men ni som kräks på honom är troligen bara avis. Det är ju fördjävligt att någon har framgång utomlands på sådana petitesser som en lättlyssnad låt, hmm?
    avis???

ehhm avis på vad??

på att han INTE är ngt musikgeni?

på att han kör samma melodi,schanger i alla låtar,för den slog ju förra ggn så då lär den slå denna ggn med??

meritlista?

ehhm vilken meritlista då?på repetioner?upprepningar??

mnja avis?

nä inte direkt.Skulle inte vilja vara ngn som inte är omtyckt av så många...
    Himmeln har blivit en ängel rikare...men vi har blivit en älskling fattigare...ta vara på varandra
  • Jessica24
    Helt OK

De första gångerna jag hörde den, så tyckte jag inte om den, men efter ett tag så tyckte jag den var helt OK.
    ♥ Victor 14/3-2006 ♥ +
  • Verkligen

Jag AVSKYR per gessles musik..hemskt...

Svar på tråden Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?